תמונה מספר 2 מציגה post של חברת WeWork ב-feed של Facebook. הפוסט המוצג הוא דוגמא לפרסום ארגוני.
done
מדובר בחברה ולכן היא תרצה לחשוף את עצמה לכמה שיותר משתמשים שלא בהכרח חברים או עוקבים שלה כדי למתג את עצמה ולכן יותר סביר שהופסט הוא דוגמא ל-Paid.
תמונה מספר 2 מציגה post של חברת WeWork ב-feed של Facebook. הפוסט המוצג הוא דוגמא לפרסום ארגוני.
done
מדובר בחברה ולכן היא תרצה לחשוף את עצמה לכמה שיותר משתמשים שלא בהכרח חברים או עוקבים שלה כדי למתג את עצמה ולכן יותר סביר שהופסט הוא דוגמא ל-Paid.
נערך
Jun 27 '21 - 13:02
Shay Eretz Kdosha
תמונה מספר 2 מציגה post של חברת WeWork ב-feed של Facebook. הפוסט המוצג הוא דוגמא לפרסום ארגוני.
done
מדובר בחברה ולכן היא תרצה לחשוף את עצמה לכמה שיותר משתמשים שלא בהכרח חברים או עוקבים שלה כדי למתג את עצמה. ולמכיוון יושבתרמונה סכתובירשSponsored אז זהו פרסט הואם דממוגמאן ל-Paid.!