Think, Solve, and Learn למדת 0 מתוך 127

שים לב! - לא תוכל לראות התקדמות למידה ללא התחברות (תמיד תשאר על 0%)
לחץ פה להתחברות מהירה

shuffle help brightness_4 brightness_7 format_textdirection_r_to_l format_textdirection_l_to_r

באוניברסיטת בן גוריון הוחלט לבצע מחקר בנוגע לתפקידים בקבוצה, הוחלט לבחור באופן אקראי במספר סטודנטים שישמשו כאסירים ומספר שישמשו כסוהרים. להכניס את כול למקום המדמה בית סוהר ולבחון רת התנהגותם במשך תקופה. על מנת להצליח ולשחזר את ממצאיו של זימברדו, מה עוד יש לעשות?

(20 נק') - שאלה #35014

דני ויוסי רוצים שחנה המחוננת תלמד איתם למבחן. הם מבקשים ממנה עזרה בפתרון של כמה שאלות. לאחר שחנה עוזרת להם בפתרון השאלות הללו, הם מבקשים ממנה להצטרף לקבוצת הלימוד שלהם. היא מסכימה. בתנאי שכל אחד מהם יהיה אחראי לעבור על חלק אחר של החומר וללמד את כולם לאחר מכן. במהלך הלימוד המשותף, חנה מקבלת את הרושם שרק היא ויוסי ממלאים את חלקם, בעוד שדני מרשה לעצמו ללמוד פחות ממה שהתחייב לטובת הקבוצה ץחנה בכל זאת נשארת בקבוצה. איזו תופעה אינה באה לידי ביטוי בקטע?

(20 נק') - שאלה #35015

דני ויוסי רוצים שחנה המחוננת תלמד איתם למבחן. הם מבקשים ממנה עזרה בפתרון של כמה שאלות. לאחר שחנה עוזרת להם בפתרון השאלות הללו, הם מבקשים ממנה להצטרף לקבוצת הלימוד שלהם. היא מסכימה. בתנאי שכל אחד מהם יהיה אחראי לעבור על חלק אחר של החומר וללמד את כולם לאחר מכן. במהלך הלימוד המשותף, חנה מקבלת את הרושם שרק היא ויוסי ממלאים את חלקם, בעוד שדני מרשה לעצמו ללמוד פחות ממה שהתחייב לטובת הקבוצה ץחנה בכל זאת נשארת בקבוצה. בהתאם למה שנלמד בכיתה מה מהבאים סביר ביותר שיתרחש?

(20 נק') - שאלה #35016

בארגון בעל היררכיה שטוחה, מוטת שליטה רחבה ופורמליזציה נמוכה. נראה בסבירות גבוהה יותר רשתות תקשורת מהסוג:

(20 נק') - שאלה #35017

מייצג אומנות של שחף דקל, שהוצג בכיתה. במהלכו נראים זוגות של חברים לשעבר, אשר מתקשרים ביניהם דרך כתיבה במחברת הדגיש את חשיבותה של:

(20 נק') - שאלה #35018