Think, Solve, and Learn למדת 0 מתוך 27

שים לב! - לא תוכל לראות התקדמות למידה ללא התחברות (תמיד תשאר על 0%)
לחץ פה להתחברות מהירה

shuffle help brightness_4 brightness_7 format_textdirection_r_to_l format_textdirection_l_to_r

על בסיס המאמר, ככל שה GMA של אדם גבוה יותר כך...

(20 נק') - שאלה #36309

המאמר של שמידט והאנטר פורסם ב 2004, אבל בגלל שכיום, הידע שקשור לעבודה מתחלף הרבה יותר במהירות, יכולת הלמידה אפילו קריטית יותר ויש להניח שכיום היינו מוצאים של GMA יש אפילו השפעה יותר גדולה מזו המתוארת במאמר, על ביצועים בעבודה.

(20 נק') - שאלה #36310

כשמדווחות במאמר קורלציות בין GMA לבין תוצאות תעסוקתיות בגודל של 0.53 המשמעות היא כי...

(20 נק') - שאלה #36311

בחלק ממחקרי האורך שתוארו במאמר של האנטר ושמידט, הישוו החוקרים בין אחים וראו כיצד האח עם ה GMA הגבוה יותר, הצליח יותר מבחינה תעסוקתית מהאח עם ה GMA הנמוך. מדוע השוו החוקרים בין אחים, במקום להשוות בין אנשים שונים באותו גיל?

(20 נק') - שאלה #36312

אם במקום להשתמש במנת משכל (GMA) לניבוי הצלחה תעסוקתית, משתמשים רק באותו מרכיב של GMA שרלבנטי לאותה עבודה (לדוגמה, להצלחה של אדריכל נשתמש בעיקר בתפיסה מרחבית), תוקף הניבוי לא יעלה.

(20 נק') - שאלה #36313