Think, Solve, and Learn למדת 0 מתוך 24

שים לב! - לא תוכל לראות התקדמות למידה ללא התחברות (תמיד תשאר על 0%)
לחץ פה להתחברות מהירה

shuffle help brightness_4 brightness_7 format_textdirection_r_to_l format_textdirection_l_to_r

איזו מהדוגמאות הבאות אינה ממחישה את האיום הכרוך בכוח מיקוח של קונים?

(20 נק') - שאלה #97871

אילו מההיגדים הבאים נכון לגבי מערכת מידע שיווקי?

(20 נק') - שאלה #97872

אתר הכרויות החליט לפנות לפלח שוק של רווקים שוחרי ספורט. אולם מחקר לגבי הפלח הראה כי לא ניתן להעריך את גודל הפלח ואת פוטנציאל הרווחיות שלו. למעשה הוא אינו פלח שוק ____.

(20 נק') - שאלה #97873

מועדון כושר פונה בפרסומיו לבני נוער בגילאי 12-18 . מדובר על פילוח על בסיס_________.

(20 נק') - שאלה #97874

כאשר חברה לייצור מי פה פונה לקהל המחפש למנוע ריח פה רע, וחברה אחרת פונה לקהל המבקש למנוע עששת, מדובר על פילוח על בסיס_________

(20 נק') - שאלה #97875