Think, Solve, and Learn למדת 0 מתוך 11

שים לב! - לא תוכל לראות התקדמות למידה ללא התחברות (תמיד תשאר על 0%)
לחץ פה להתחברות מהירה

shuffle help brightness_4 brightness_7 format_textdirection_r_to_l format_textdirection_l_to_r

לשם יצירתיות בעת תכנון שרשרת אספקה ב Arena (דוגמת הטקסטיל) יש:

(20 נק') - שאלה #102477

בטבלת קל/חשוב ההנחה בעת חישוב אחוז המשימות בכל קבוצה היא

(20 נק') - שאלה #102478

בתופעת ה-Groupthink החשיבה בקופסה נגזרת מכך ש:

(20 נק') - שאלה #102479

תפקיד משפך החדשנות הוא:

(20 נק') - שאלה #102480

מעגל הבקרה מבוצע בעיקר על ידי:

(20 נק') - שאלה #102481