Think, Solve, and Learn למדת 0 מתוך 11

שים לב! - לא תוכל לראות התקדמות למידה ללא התחברות (תמיד תשאר על 0%)
לחץ פה להתחברות מהירה

shuffle help brightness_4 brightness_7 format_textdirection_r_to_l format_textdirection_l_to_r

2. במחקר שעסק בתפיסה אודיטורית הושמע לנבדקים צליל שהורכב משלוש תדירויות קול שונות, של 220 Hz, 440 Hz, ושל 660 Hz. לאחר שהושמע צליל זה, הושמע לנבדקים צליל נוסף, דומה לצליל הראשון, אך הושמט ממנו מרכיב התדירות של 440 Hz. מתוך חומר הלימוד, סביר להניח כי ההבדל הנתפס בין שני הצלילים ישקף:

(20 נק') - שאלה #103648

מהו הממצא המרכזי בניסוי של Ress & Heeger (2003) לגבי הקשר בין גילוי אותות לפעילות ב V1?

(20 נק') - שאלה #103649

6. אדם בעל ליקוי בתפיסת צבע הגיע לבדיקה וטען כי הוא אינו מצליח להבחין בין גוונים שונים של צבעים, הוא מתבלבל בין חום לאדום לדוגמא. לאדם יש בהכרח ליקוי בתפיסת צבע מסוג:

(20 נק') - שאלה #103650

בחומר הלימוד הוצגה פציינטית בשם D.F. שסבלה מ Form agnosia אך הצליחה במטלות הדורשות אחיזה באובייקטים. מקרה זה מהווה:

(20 נק') - שאלה #103655

8. אילו מהמשפטים הבאים לגבי רמזים חד-עיניים ודו-עיניים נכון ?

(20 נק') - שאלה #103657