Think, Solve, and Learn למדת 0 מתוך 117

שים לב! - לא תוכל לראות התקדמות למידה ללא התחברות (תמיד תשאר על 0%)
לחץ פה להתחברות מהירה

shuffle help brightness_4 brightness_7 format_textdirection_r_to_l format_textdirection_l_to_r

רשת "למטייל" מציעה מגוון מוצרים לטיילים ולאנשים היוצאים לקמפינג או טיול. ניתן למצוא בסל המוצרים שלהם: בגדים, תיקים, נעליים, אוהלים, גזיות, צידניות, אולרים, פנסים, מפות וכדו'. מה ניתן לומר על אסטרטגית כיסוי השוק שלהם:

(20 נק') - שאלה #111662

___________הם פתרונות אפשריים לצרכים אנושיים. הם סובייקטיביים ומעוצבים על ידי מאפייני האישיות והתרבות של הצרכן הספציפי:

(20 נק') - שאלה #111663

מה מהבאים אינו נכון:

(20 נק') - שאלה #111664

מה נכון לומר על ההבדל בין הגישה השיווקית לגישת המכירות?

(20 נק') - שאלה #111665

מהו מבנה התהליך השיווקי?

(20 נק') - שאלה #111666