Think, Solve, and Learn למדת 0 מתוך 102

שים לב! - לא תוכל לראות התקדמות למידה ללא התחברות (תמיד תשאר על 0%)
לחץ פה להתחברות מהירה

shuffle help brightness_4 brightness_7 format_textdirection_r_to_l format_textdirection_l_to_r

איזה מהבאים מגדיר נכונה חיסרון פוטנציאלי בולט של העברת "מרכול נתונים" (Data Mart) למחשב הקצה של המשתמש, למשל באמצעות טכנולוגיות “In-Memory”?

(20 נק') - שאלה #113088

איזה מהבאים מתאר באופן המובהק ביותר הבדל מהותי בין א. נתונים ראשוניים (Primary Data) ב. נתונים שניוניים (Secondary Data)

(20 נק') - שאלה #113091

במהלך הקורס הודגם אתר של משרד הבריאות, המציג את נתוני תחלואת הקורונה בישראל בתצורה של לוח מחוונים. בהתייחס למודל 5 הקבוצות למיון משתמשי BI&A שהציעה קלאודיה אימהוף (Claudia Imhoff) – לאיזו קבוצת משתמשים המידע המוצג באתר זה מיועד באופן המובהק ביותר ?

(20 נק') - שאלה #113093

בקורס נדונו מספר היבטים בעייתיים ואתגרים משמעותים שצפויים לעמוד בפני ארגון המתכוון לאמץ גישת "ניהול מונחה עובדות" (Fact-Based Management). איזה מהבאים אינו מתאר נכונה היבט בעייתי או אתגר משמעותי מסוג זה?

(20 נק') - שאלה #113096

איזה מהבאים מתאר באופן המובהק ביותר את ההבדל בראיית מקומם של "מחסן הנתונים" (DW) ו"מרכולי נתונים" (DM) בין א. גישת ה- "Top-Down" ב. גישת ה- "Bottom-Up"

(20 נק') - שאלה #113099