Think, Solve, and Learn למדת 0 מתוך 25

שים לב! - לא תוכל לראות התקדמות למידה ללא התחברות (תמיד תשאר על 0%)
לחץ פה להתחברות מהירה

shuffle help brightness_4 brightness_7 format_textdirection_r_to_l format_textdirection_l_to_r

איזו מבין האפשרויות הבאות מתארת באופן הנכון ביותר את עקרון "הסיבתיות ההדדית המשולשת" של בנדורה?

(20 נק') - שאלה #175973

איזו מבין האפשרויות הבאות מתארת באופן הנכון ביותר את גישתו של בנדורה ללמידה כעיבוד מידע?

(20 נק') - שאלה #175974

רוני הוא תלמיד בן 12 שמתקשה להשתלב בשיעורי ספורט. הוא חושש להחמיץ קליעה לסל ולחוות צחוק מצד חבריו (גורם אישי – מחשבות ואמונות). לכן הוא נמנע מלהשתתף במשחקים (גורם התנהגותי). בסביבתו יש תלמידים שלעיתים לועגים לשחקנים פחות טובים, והמורה מתקשה להציב כללים ברורים לגבי יחס חברתי (גורם סביבתי). לאחרונה, המורה התחיל לשבח כל מאמץ – לא רק הצלחות – ורוני שם לב שחבריו מגיבים בעידוד במקום בזלזול. עם הזמן, רוני התחיל להשתתף יותר וליהנות מהשיעורים. שאלה: בהתבסס על עקרון "הסיבתיות ההדדית המשולשת" של בנדורה, מה מסביר את השינוי שחל בהתנהגותו של רוני?

(20 נק') - שאלה #175975

איזו מהטענות הבאות משקפת באופן הנכון ביותר את ההבחנה של בנדורה בין למידה לביצוע?

(20 נק') - שאלה #175976

מיה, תלמידה בכיתה ו', צפתה בשיעור מתמטיקה בחבר שלה פותר תרגיל מסובך בדרך יצירתית. היא הבינה את השלבים, אך לא ניסתה לפתור בעצמה, לא בכיתה ולא בבית. רק לאחר שבוע, במבחן שבו הופיע תרגיל דומה, היא השתמשה בדיוק באותה שיטה שראתה – והצליחה. שאלה: כיצד ניתן להסביר את ההתנהגות של מיה לפי תיאוריית הלמידה החברתית-קוגניטיבית של בנדורה?

(20 נק') - שאלה #175977