Think, Solve, and Learn למדת 0 מתוך 39

שים לב! - לא תוכל לראות התקדמות למידה ללא התחברות (תמיד תשאר על 0%)
לחץ פה להתחברות מהירה

shuffle help brightness_4 brightness_7 format_textdirection_r_to_l format_textdirection_l_to_r

1. לצורך ייעול העבודה במוקד שירות, הוחלט בעת קליטת שיחה מזוהה מלקוח להעביר את פרטי המסך לנציג השירות. לצורך כך הוטל על מנהל המחשוב לחפש תשובה מתאימה. סמן את התשובה המתאימה ביותר:

(20 נק') - שאלה #23863

2. קצב נטישת לקוחות בארגון מסוים עומד על 10% בכל שנה. בהנחה שכמות הלקוחות הנוכחית היא מיליון לקוחות, מהו סדר גודל של לקוחות שיישארו באותו ארגון (בהנחה שלא נקלטו לקוחות חדשים באותן 5 שנים) בתום השנה החמישית?

(20 נק') - שאלה #23864

3. מוקד מסוג טלמרקטינג נחשב כמוקד:

(20 נק') - שאלה #23865

מה נכון ביותר עבור המושג Third Level Support ?

(20 נק') - שאלה #23866

לקוח שרכש טיטולים בסופרפארם, הוצע לו לרכוש טיטולים בחבילה חסכונית המכילים כמות כפולה באריזה גדולה יותר. פעולה זו נקראת:

(20 נק') - שאלה #23868