Think, Solve, and Learn למדת 0 מתוך 141

שים לב! - לא תוכל לראות התקדמות למידה ללא התחברות (תמיד תשאר על 0%)
לחץ פה להתחברות מהירה

shuffle help brightness_4 brightness_7 format_textdirection_r_to_l format_textdirection_l_to_r

דלית ושרונה התבקשו לעבוד על פרויקט ארגוני חדש המערב שימוש בתוכנת מחשב חדשה ומתקדמת. שרונה חושבת כי לא תצליח לעבוד על הפרויקט כיוון שבעבר אף פעם לא הצליחה לעבוד עם תוכנות חדשות ומתקדמות, מה שעובדים אחרים תופסים בקלות, קשה לה הרבה יותר ואין לה הבנה או גישה לטכנולוגיה. דלית אמרה לשרונה: "גם אני לגמרי לא מסתדרת עם כל הטכנולוגיה הזו", ושרונה נרגעת מעט. בדרך הביתה פוגשת דלית את נירית, וכשהן לבדן, מספרת דלית לנירית על כך שזכתה בעבר במקום הראשון בתחרות המערכת טכנולגיה/מחשבים ארצית. ע"פ תיאור זה:

(20 נק') - שאלה #24268

1. דלית ושרונה התבקשו לעבוד על פרויקט ארגוני חדש המערב שימוש בתוכנת מחשב חדשה ומתקדמת. שרונה חושבת כי לא תצליח לעבוד על הפרויקט כיוון שבעבר אף פעם לא הצליחה לעבוד עם תוכנות חדשות ומתקדמות, מה שעובדים אחרים תופסים בקלות, קשה לה הרבה יותר ואין לה הבנה או גישה לטכנולוגיה. דלית אמרה לשרונה: "גם אני לגמרי לא מסתדרת עם כל הטכנולוגיה הזו", ושרונה נרגעת מעט. בדרך הביתה פוגשת דלית את נירית, וכשהן לבדן, מספרת דלית לנירית על כך שזכתה בעבר במקום הראשון בתחרות המערכת טכנולגיה/מחשבים ארצית. ע"פ תיאור זה: העובדה כי דלית מציגה עצמה בפני שרונה כאדם שאינו מסתדר עם טכנולוגיה ואילו בפני נירית כבעלת מומחיות בתחום, מעידה על:

(20 נק') - שאלה #24270

עפ"י הנלמד בקורס, הסיכוי של עובדים להגיע לביצועים גבוהים בארגון עולה כאשר:

(20 נק') - שאלה #24271

דורון ודויד עובדים ביחד בצוות "תמר". דורון אוהב את העבודה, ומאמין כי היא חשובה ומעורב בפעילות השותפת בארגון. דורון שם לב כי בתקופה האחרונה דויד נוטה לאחר לעבודה, משקיע פחות ומתוסכל. כששוחח איתו על כך בשבוע שעבר, התברר לדורון כי קשה לדויד להתמודד עם אפשרויות הקידום המוגבלות מאוד שיש בתפקיד. דורון ניסה להצביע על כל תמורות והיתרונות האחרים שמקנה התפקיד, אך ללא הועיל. איזו תיאוריה יכולה להסביר את ההבדל בגישות של שני העובדים?

(20 נק') - שאלה #24272

שמוליק עובד בחברת "טעמים". בהנחה שתפיסת התמיכה הארגונית (POS=) שלו היא גבוהה. מה סביר להניח?

(20 נק') - שאלה #24273