פסיכולוגיה יחידה אינטגרטיבית 5

לחץ כאן לכל השאלות

תהליך הלמידה הוא

1
done
שובה 3 היא הנכונה. שינוי בהתנהגות, או בפוטנציאל להתנהגות, נחשב ללמידה אם הוא עקבי, כלומר חוזר בכמה הזדמנויות שונות. מרגע שלמדנו לרכב על אופניים, נוכל לעשות זאת בהזדמנויות שונות. שינויים עקביים אינם בהכרח תמידיים - אם נתאמן נוכל להיעשות רוכבים מקצועיים מאוד, אך אם נפסיק את העיסוק בספורט זה המיומנות שלנו עלולה להתדרדר. בכל זאת, השינוי הוא קבוע במובן שמשהו מההתנסות הקודמת שלנו נשמר: משלמדנו להיות רוכבים מצטיינים, יהיה לנו קל יחסית ללמוד זאת בשנית. מסיח 1 שגוי מאחר וההפך הוא הנכון, פעמים רבות הבשלה פיזית היא תנאי מקדים ללמידה. מסיח 2 שגוי מאחר ותנאי הכרחי להוכחת למידה, הוא שלא ניתן להסביר את השינוי בהתנהגות באמצעות נטיות מולדות, התפתחות מוחית בתהליך ההתבגרות הטבעי, או בשילה פיזית (maturation). מסיח 4 שגוי כיוון שאומנם הדרך הקלה ביותר להסיק על כך שהתרחשה למידה היא מתוך שיפור בביצוע, אך לעיתים קרובות הביצוע מספק תמונה חלקית בלבד של הדברים שלמדנו. לפעמים אנו מאמצים עמדות כלליות בעקבות למידה של חומר תיאורטי, שלא ניתן לראות באופן מידי בפעולות הניתנות למדידה.
by
מיין לפי

* השאלה נוספה בתאריך: 22-10-2020