סחר אלקטרוני סחר אלקטרוני בן גוריון

לחץ כאן לכל השאלות

שימוש ב- organic post ב-Facebook לרב ישיג reach גבוה יותר מ-paid cost.

1
done
פרסום ברשתות חברתיות – אוסף המון מידע על המשתמשים ולכן יכול לבחור בצורה טובה את הפרסומת המתאימה ביותר למשתמש. Organic – לפרסם לכל העוקבים שלי )מגיעים ל %2 מהעוקבים/חברים(. Paid – על סמך קהל יעד שאני הגדרתי פייסבוק תחשוף את הפרסומת, כלומר גם לאנשים שהם לא חברים שלי – מביא לחשיפה הרבה יותר גבוהה. כלומר paid יחשוף את הפרסום ליותר אנשים!
by
מיין לפי

* השאלה נוספה בתאריך: 26-06-2021