פרסום ברשתות חברתיות – אוסף המון מידע על המשתמשים ולכן יכול לבחור בצורה טובה את
הפרסומת המתאימה ביותר למשתמש.
Organic – לפרסם לכל העוקבים שלי (מגיעים ל %2 מהעוקבים/חברים).
Paid – על סמך קהל יעד שאני הגדרתי פייסבוק תחשוף את הפרסומת, כלומר גם לאנשים שהם לא
חברים שלי – מביא לחשיפה הרבה יותר גבוהה.
ניתן גם לשלב בין השניים.
-Marketing Engine Search( SEM ) פרסום הכי נפוץ. מחפשים בגוגל שירות/מוצר מסוים. המפרסמים
עושים בידינג על מילים מסוימים ומאפיינים נוספים ומי שזוכה במכרז הוא זה שמופיע כתשובה
לשאילתות אלו. צורות התשלום הן PPC – תשלום פר קליק (הכי נפוץ) ו-CPM – תשלום פר 1000
חשיפות (היה בעבר נפוץ, כבר לא משתמשים בו כל כך).
ads Video – בעיקר ביוטיוב שיש פרסומת שמופיעה לפני הסרטון.
ads mobile – פרסום גם באינטרנט במובייל וגם דרך אפליקציות מובייל.
marketing email – כאשר שולחים מיילים מסופר למשל.