סחר אלקטרוני סחר אלקטרוני בן גוריון

לחץ כאן לכל השאלות

מהם מדדים לבחינת יעילות הפרסום?

1
done
יחס ההמרה (Conversion Rate)- היחס שבין מספר האנשים שביצעו פעולות (הרשמה/קנייה וכד’) לבין מספר המתעניינים בקמפיין (מספר המקליקים על הבאנר). נחשב זאת ע”י חלוקת מספר הפעולות שבוצעו במספר ההקלקות. את התוצאה שהתקבלה נכפיל ב- 100. שיעור לחיצה (CTR, click-through rate) - הוא מדד מקובל להצלחה של קמפיין פרסום מקוון. הוא מבטא את היחס בין מספר החשיפות שמקבלת פרסומת לבין מספר הלחיצות עליה. לפי מדד זה, הפרסום נחשב לאפקטיבי יותר ככל ששיעור הלחיצה על פרסומת גדול יותר. החזר השקעה (הידוע גם בקיצור האנגלי ROI‏ - Return on Investment או כ-ROR‏ - Rate of Return)- הוא מדד כלכלי להערכת הכדאיות של פעולה הכרוכה בהשקעת כסף, זמן או משאבים אחרים. על ידי השוואת כמות ההכנסה המתקבלת ביחס לעלות ההשקעה, המדד משמש גם להשוואה בין חלופות ההשקעה השונות העומדות בפני ארגון.
by
מיין לפי

* השאלה נוספה בתאריך: 27-06-2021