אתר סחר אלקטרוני משתמש באלגוריתם מסוג Matrix Factorization על מנת לתת המלצות למבקרים באתר. לפניכם וקטור במישור latent המייצג ווקטורים במישור latent המייצגים שלושה מוצרים.
וקטור מבקר (0.03,4.41,2.05)
וקטור מוצר 1- (3.29,3.44,3.67)
וקטור מוצר 2- (0.82,9.71,3.88)
וקטור מוצר 3- (8.34,1.72,0.02)
למי מהמוצרים ציון התאמה גבוה ביותר עבור המבקר באתר?
אתר סחר אלקטרוני משתמש באלגוריתם מסוג Matrix Factorization על מנת לתת המלצות למבקרים באתר. לפניכם וקטור במישור latent המייצג ווקטורים במישור latent המייצגים שלושה מוצרים.
וקטור מבקר (0.03,4.41,2.05)
וקטור מוצר 1- (3.29,3.44,3.67)
וקטור מוצר 2- (0.82,9.71,3.88)
וקטור מוצר 3- (8.34,1.72,0.02)
למי מהמוצרים ציון התאמה גבוה ביותר עבור המבקר באתר?
* השאלה נוספה בתאריך: 28-06-2021