סחר אלקטרוני סחר אלקטרוני בן גוריון

לחץ כאן לכל השאלות

ה-publisher "פרסם אצלי", מציג שתי פרסומות. ערך ה-CTR עבור פרסומת מספר 1 הוא 0.1 ועבור פרסומת 2 הוא 0.025 ללא תלות בפרסומת המוצגת. קיימים שלושה מפרסמים המעוניינים לפרסם באתר. ערך ה- value per click של המפרסמים הוא: 20$ 16$ ו-8$ עבור מפרסמים 1ת 2 ו3 בהתאמה. האתר משתמש בשיטת (GSP) Generalized Second Price Auction לשם שיוך מקומות הפרסום למפרסמים ותמחור התשלום על הפרסום per click. מפרסם מספר 3 מציע bid קבוע של 8$, מידע זה ידוע למפרסמים 1 ו-2. ערכי ה-bid וה- click per value של מפרסמים 1 ו-2 אינו ידוע למפרסמים האחרים. ערכי ה-bid ניתן ב-cent (רזולוציה של 0.01$). מהו ערך ה- bid המקסימלי הנכון עבור מפרסם מספר 2.

1
done
ה-bid שישלם מפרסם 2 הוא המחיר שהציע מפרסם 3 כלומר 8. ולכן הרווח שלו הוא: 0.025(16-8) = 0.2 לאחר מכן ננסה לגלות מהו הביד המקסימלי שהוא ישלם כשניצור משוואה שתניב לו רווח עבור זכייה בפרסומת הראשונה שיהיה שווה לרווח שחישבנו עבור זכייה בשניה, כלומר 0.2 = 0.1(x-16) מחישוב זה יוצא ש-x שווה 14. (הכוונה 16 פחות x) בסדר הזה.
by
מיין לפי

* השאלה נוספה בתאריך: 28-06-2021