ישן

בעולם השיווק העכשווי מדובר רבות על פיתוח יכולות "פרסונליזציה" (Personalization) - התאמה אישית לצרכי הלקוחות והעדפותיהם. מגמה זו הובילה לשינויים מהותיים באופן היישום ה"מסורתי" של מערכות BI. איזה מהבאים אינו מנמק נכונה שינוי באופן יישום מערכות ה-BI, שניתן לכרוך אותו בפיתוח יכולות פרסונליזציה?

done
התשובה הנכונה באופן מובהק היא 1 – מימד משתנה לאט מסוג 2 היא טכניקה שנחשבת ל"מסורתית", וכך גם הוצגה – כחלק מהמתודולוגיה לתכנון DW טבלאי. הוחלט לקבל גם את תשובה 4 – יכולות האנליטיות והסטטיסטיות היו אכן קיימות גם בתקופת ה-DW המסורתי יותר. הכוונה הייתה לשילוב מערכתי של יכולות כגון אלו בכלי ה-BI עצמם – זה אכן קרה בשלב מאוחר יותר. הוחלט לקבל "בדוחק" גם את תשובה 1 – כיוון שהסמסטר לא הרחבנו את הדיון בנושא זה בכיתה, והטיעון העומד מאחוריו לא הודגש. את תשובה 3 לא ניתן לקבל – ההשלכות של שילוב של נתונים ממקורות חיצוניים הודגשה במספר נקודות בקורס.
by Inbar Cohen
נערך  May 16 '24 - 04:45 Inbar Cohen
visibility   חדש

* השאלה נוספה בתאריך: 02-07-2021