Discuss, Learn and be Happy דיון בשאלות

help brightness_4 brightness_7 format_textdirection_r_to_l format_textdirection_l_to_r

מקצועיות הוא עקרון מלמה בצה"ל

1
done
by
מיין לפי

איזה גורם נמצא גבוה יותר בשרשרת הפיקוד?

1
done
by
מיין לפי

מי מהבאים אינו חלק מגופי מעו"ז ?

1
done
by
מיין לפי

נושא הגנה- סמן שלוש הנחות יסוד בהגנה

1
done
done
done
הנחות יסוד: 1. הגנה היא צורת הקרב החזקה 2. בפעולה הגנתית בלבד אין כדי להכריע את האויב 3. אפשרויות הפעולה של התוקף הן רבות ומקנות לו יתרונות רבים 4. חזקה על קו המגע שייפרץ )יש לצאת מנקודת ההנחה שהקו ייפרץ, ולכן לשמור כוח בצד שיוכל לסגור את "הפירצה", בכך הוא ממש את עקרונות עומק והעתודה.
by
מיין לפי

מה אינו יסוד לקרב ההגנה?

1
done
4 . עקרונות יסוד לקרב ההגנה: א. ניתוח דרכי הפעולה של האויב והדפ"א הסבירה והמסוכנת לתוכנית ב. בחירת השטחים- בחירת השטחים עליהם לא מגנים היא האתגר הגדול ביותר הניצב בפני המפקד המגן. ג. עומק ועתודה ד. היקפיות - על כל חלק של מערך ההגנה מוטל להיות מסוגל להגן על עצמו לכל כיוון בכל היקפו. ה. הדדיות- סיוע הדדי יוצר סינרגיה של עוצמת כל אחד מחלקי מערך ההגנה . ו. שמירת היוזמה וחופש הפעולה
by
מיין לפי

אילו מערכים לוקחים חלק בהגנה? בחר בתשובות הנכונות

1
done
done
done
by
מיין לפי

מה הם מאפייני ההגנה החפוזה?

1
done
done
done
הגנה חפוזה- מאופיינת בכונות תמידית, תכנון מהיר תוך תצפית על השטח והאויב, מתן עצמאות רבה ליחידות הנערכות להגנה. יש לנקוט בהגנה זו במצבים הבאים: ) 1 ( מיד בסיום התקפה על יעד האויב ובכדי לסכל התקפת נגד של האויב) 2 ( בכל מצב של המתנה/ השהיה) 3 ( כאשר אין סמן להיערכות סדורה) 4(בעת ביצוע נוה"ק למשימה הבאה.
by
מיין לפי

מהי ההגדרה של שטח המפתח?

1
done
 שטח מפתח- שטח המעניק למחזיק בו יתרון ממשי וברור על פני האויב.
by
מיין לפי

סמן שתי הנחות יסוד בהתקפה:

1
mood
done
הנחות יסוד בצורת קרב: התקפה א. היוזמה בידי התוקף - לתוקף עומדות מספר אפשרויות רב יותר מאשר לכוח המגן. לרוב התוקף יכול לבחור את המיקום העוצמה והעיתוי בהם יתקוף ב. נמוגות ההתקפה= נמוגות הכוח - ככל ההתקפפה נמשכת כך פוחתת עצמתה עקב שחיקת הכוחות ושאר מרכיבי החיכוך בשדה הקרב . ג. התקפה הינה צורת קרב מורכבת לשליטה - התקפה כרורכה בד"כ בתמזון של מספר רב יחסית של כוחות המבצעים מגוון סוגי פעולות תוך שינויים והתאמות בשיטת הפעולה ועיתים במשימות . ד. ההכרעה בהתקפה דורשת שימור תנופה, יוזמה וניצול הצלחה מתמדת.
by
מיין לפי

התקפה היא צורת הקרב החזקה

1
done
by
מיין לפי