Discuss, Learn and be Happy דיון בשאלות

help brightness_4 brightness_7 format_textdirection_r_to_l format_textdirection_l_to_r

הסיבות העיקריות לכך שיש צורך בתרשים בקרה יחיד לוקטור של משתנים שעשויים להיות ביניהם מתאמים (במקום תרשימי בקרה נפרדים לכל משתנה) היא, על פי גרף שהוצג במצגת בהרצאה (ניתן לסמן יותר מתשובה אחת)

1
done
done
by
מיין לפי

כאשר הפרופורציה שמנטרים (למשל פרופורצית הלא מתאימים) היא נמוכה מאוד ונמדדת בPPM (חלקים למליון) הבעיה הנוצרת והפתרון המקובל שלה הם:

1
done
by
מיין לפי

במפעל מבוצע ציפוי אלקטרוליטי של חלק מסוים המותקן במוצר הסופי. עובי הציפוי הנומינלי הוא 1.4 מ"מ עם אפיצות של פלוס מינוס 0.15 מ"מ. ידוע כי ממוצע עובי הציפוי בתהליך הוא 1.27 מ"מ עם סטיית תקן תהליכית ידועה של 0.03 מ"מ. מבוצעת בקרה על ממוצע התהליך עם מדגם n=16. פרופורציית הפגומים הנוכחית תהליך:

1
done
by
מיין לפי

במפעל מבוצע ציפוי אלקטרוליטי של חלק מסוים המותקן במוצר הסופי. עובי הציפוי הנומינלי הוא 1.4 מ"מ עם אפיצות של פלוס מינוס 0.15 מ"מ. ידוע כי ממוצע עובי הציפוי בתהליך הוא 1.27 מ"מ עם סטיית תקן תהליכית ידועה של 0.03 מ"מ. מבוצעת בקרה על ממוצע התהליך עם מדגם n=16. אם במדגם מסוים התקבל ממוצע של 1.4 מסקנתנו תהיה:

1
done
by
מיין לפי

במפעל מבוצע ציפוי אלקטרוליטי של חלק מסוים המותקן במוצר הסופי. עובי הציפוי הנומינלי הוא 1.4 מ"מ עם אפיצות של פלוס מינוס 0.15 מ"מ. ידוע כי ממוצע עובי הציפוי בתהליך הוא 1.27 מ"מ עם סטיית תקן תהליכית ידועה של 0.03 מ"מ. מבוצעת בקרה על ממוצע התהליך עם מדגם n=16. כדי לגלות באמצעות תרשים הבקרה לממוצע הכפלה בממוצע תהליך תוך 10 מדגמים בממוצע - גודל המדגם הנוכחי:

1
done
by
מיין לפי

הגישה הניהולית הנקראת "מבדק ביצועים" (Benckmarketing) מטרתה העיקרית היא:

1
done
by
מיין לפי

פונקציית האובדן נבחרה כפונקציה ריבועית משום ש:

1
done
by
מיין לפי

ההבדל בין גבולות תהליך וגבולות בקרה הוא ש:

1
done
by
מיין לפי