Discuss, Learn and be Happy דיון בשאלות

help brightness_4 brightness_7 format_textdirection_r_to_l format_textdirection_l_to_r

הגעת לילד בן 12שהתהפך עם האופניים שלו. יש לו שפשוף המחשיד לשבר ברגל ימין. כאשר אתם באים לקבע את הגפה אתם מגלים שהיא לא בזווית נוחה לקיבוע. מה תעשו?

1
done
by
מיין לפי

במהלך החייאה 2בלוני החמצן הקטנים נגמרו. מה תעשה?

1
done
by
מיין לפי

את החיבור לליף-פאק נבצע...

1
done
by
מיין לפי

הגעת לחולה מחרחר,שפתיו וקצות אצבעותיו כחולות ומפיו יוצא מעט קצף, הוא שרוי בקוצר נשימה קשה-לשאלתך מאילו מחלות הוא סובל הוא לא מצליח לענות. אשתו מספרת שלפני כחודש עבר צנתור טיפולי ומעבר לזה הוא בריא. בבדיקה- דופק 120 לא סדיר, נשימה 24, עור חיוור מאוד ונוטף זיעה. ניכר שהכרתו מתחילה להתדרדר. למה תחשוד וכיצד תטפל?

1
done
by
מיין לפי

מה מבין המדדים הבאים אינו תקין?

1
done
by
מיין לפי
by Bat-ami Anaki
Bat-ami Anaki 0 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 1
למה?
by
by עבדאללה חסאן
עבדאללה חסאן 1 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 241
ילדים דופק 80-100 פעימות בדקה ,נשימות נשימות 16-20 אז יש לו דופק מהיר מאוד
by
by אליה ישיב ברינר
אליה ישיב ברינר 0 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 1
ילדים עם דופק 60 עד 140 ונשימות משהו עד 30
by

מהן הפלאורות ?

1
done
by
מיין לפי

המחזור הגדול מתאר את:

1
done
by
מיין לפי

נקראתם לבת 19שהרגע נודע לה על מות אחיה בתאונת דרכים קשה, בבדיקה דופק 130,נשימה מהירה מאוד, ל"ד 100/70. ברקע הבחורה סובלת מאנמיה ומאסטמה. מה החשד הסביר שעולה לגביה- ומה הטיפול?

1
done
by
מיין לפי
by עבדאללה חסאן
עבדאללה חסאן 1 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 241
חושב התשובה א כי :היפר וונטיליציה : מצב חריג (שאינו מצב מאמץ) המאופיין בנשימה עמוקה ומהירה. היפרוונטילציה גורמת לצניחה של רמת הפחמן הדו חמצני בדם ולכן משפיעה על הרכב הדם. אדם השרוי בהיפרוונטילציה עלול לחוש סימפטומים שונים לרבות תחושת נימול בקצות אצבעותיו, לחץ בחזה, כאב ביד שמאל וסימנים אחרים הדומים להתקף לב. טיפול בהיפרוונטילציה כולל את הרגעת החולה. ניתן להעשיר את האוויר הנשאף בחמצן.
by

הגעת לת.ד בה יושבת משפחה בתוך האוטו,האישה מספרת כי הבעל חולה סכרתי שלא אכל ולא שתה מאתמול בבוקר,ובמהלך הנסיעה נראה חלש ולפתע התעלף, בעקבות כך המכונית סטתה מהכביש והתנגשה חזיתית בעמוד. פרט לבעל כל המשפחה בסדר.על הזכוכית הקדמית אתה רואה סימני "קורי עכביש" ובקימוט קל של ההגה.בבדיקה: דופק 140, ל"ד סיסטולי100, סוכר 41. הפצוע נראה חיוור מאוד וניכר כי הוא מזיע מאוד. מה מבין המשפטים הבאים הוא הנכון?

1
done
by
מיין לפי

נתקלתם בת.ד בה התנגש רכב פרטי בנהג אופנוע,בהגיעך הנך מבחין כי רוכב האופנוע שרוע על הכביש מחוסר הכרה. שבר פתוח מדמם מידו של הפצוע, נשימותיו מחרחרות, דופק רדיאלי חלש. מהי הפעולה הראשונה שתבצע?

1
done
by
מיין לפי