Discuss, Learn and be Happy דיון בשאלות

help brightness_4 brightness_7 format_textdirection_r_to_l format_textdirection_l_to_r

מתנדבת מגיעה פעם בשבוע למרכז גריאטרי. ששאלו אותה למה היא מתנדבת היא ענתה "המשפחה שלי והחברים שלי מערכים אותי וחושבים שאני אדם טוב בזכות זה" באיזה רמת שיפוט מוסרית אופיינית התשובה של האישה לפני המודל של קולברג?

1
done
ילד טוב ילדה טובה- הרצון להצטייר טוב בעיני הקרובים, לעשות מה שצריך- הרצון לספק טוב לחברה כולה. פוסט קונבציונאלי- מוקד השיפוט עובר לאדם עצמו-מחויבות לסדר חברתי
by
מיין לפי

לפי המודל של קולברג, באיזה רמה של התפתחות מוסרית השיפוטים המוסריים מתאפיינים בחשיבה אגוצנטרית ומונחת עי תגובות החברה?

1
done
by
מיין לפי

לפי המודל של גליגן איזה קול בהתפתחות המוסרית, קול המזוהה עם העולם הגברי ומדגיש שמירה על זכויות, נאמנות לחוקים, לוגיקה, אינדיבידואליות ואוטונומיה?

1
done
by
מיין לפי

אדם הנשוי מזה 15 שנה מתקשר לאשתו 10-15 פעמים ביום לשאול אותה איפה היא כי הוא חושד שהיא משקרת לו לפעמים. באיזה שלב נוצר משבר לא פתור אצל האדם לפי תאוריית הפסיכו חברתיות של אריקסון?

1
sentiment_very_satisfied
אוראלי סנסורי- אמון לעומת חשדנות. הפתרון- תקווה
by
מיין לפי

לפי התיאוריה הפסיכו חברתית של אריקסון, איך כדאי להגיב לילד בן 3 שמפגין התנהגות אהבה מינית כלפי אימו והתנהגות עוינת לאביו?

1
done
by
מיין לפי

לפי התיאוריה הפסיכו חברתית של אריקסון מה הוא פתרון מוצלח של המשבר בשלב הבגרות?

1
sentiment_very_satisfied
דאגה- פתרון למשבר פוריות לעומת קיפאון . כוח רצון-פתרון למשבר אוטונומיה לעומת בושה בשלב האנאלי שרירי, תקווה- פתרון למשבר אמון לעומת חשדנות בשלב אורלי סנסורי, נאמנות- פתרון למשבר זהות לעומת בלבול בתפקיד בשלב גיל ההתבגרות
by
מיין לפי

במטרה לחנך את הציבור נגד אלימות כלפי צוות רפואי, החליטו עובדי בי"ח לעשות שביתה של יום כעונש לציבור לאחר כל אירוע אלימות כזה. לאיזה אסכולה מתאים תהליך חברות זה?

1
done
רואה את התנהגותו של האדם על רקע משתנים סביבתיים שבכוחם להביא לידי חיזוק (Reinforcement) או הכחדה (Extinction) של התנהגות מסויימת. אסכולת הלמידה החברתית-רוכישת תבניות התנהגות חדשות ע"י צפייה ,
by
מיין לפי

הילדה שראתה אתמול את אביה מתגלח לקחה כמוהו היום את הקופסא השחורה שבחדר שלה ועשתה תנועת גילוח על פניה. איזה תת תהליך בתהליך הלימדה ע"י צפייה בוצע ע"י הילדה?

1
sentiment_very_satisfied
by
מיין לפי

חוקר מעוניין לערוך מחקר הקובע את השפעת הצפייה בטלוויזיה מגיל צעיר על ציונים במכללה. לשם כך הוא עוקב אחר אותם נבדקים במשך 20 שנה. איזה מערך מחקר עורך החוקר?

1
done
by
מיין לפי

ילד מחונן בנגינה על פסנתר אשר מנגן שעות רבות. לעולם לא פגש את אביו ביולוגי שהיה פסנתרן ידוע. איזה משתנה יכול להסביר באופן הטוב ביותר על הכישרון שילד ירש מאביו הביולוגי?

1
done
by
מיין לפי