Discuss, Learn and be Happy דיון בשאלות

help brightness_4 brightness_7 format_textdirection_r_to_l format_textdirection_l_to_r

חברת "רב-תרבותיות" (חל'"צ) הוקמה על ידי 3 תושבים של העיירה NO NAME במרכז בנגב . כל אחד השקיע מיליון שח החברה עוסקת בארגון פעילויות תרבות בעיירה. הפעילויות זכו להצלחה רבה, הם גייסו תרומות של מיליון ₪ ונוצרה הכנסה ממכירת כרטיסים (מוזלים) למופעים.בתום 3 שנים הצטברו בקופה רווחים של מליון וחצי ₪ , מעבר לתקציב השנתי המתוכנן והם החליטה להתחיל להחזיר לעצמם את ההשקעה ולתת לכל אחד חצי מיליון ₪ מרווחי החברה.

1
done
by
מיין לפי

מועצת עיריית "מקום טוב לגור בו" שבמרכזה עובר כביש ראשי שמוביל מעיר הבירה לתעיר החוף, החליטה להקטין את התנועה הבין עירונית בישוב הקטן והחליטה להטיל אגרת מעבר של 50 ₪ על כל רכב של מי שאינו תושב העיר שנכנס לעיר. הוגשה עתירה מנהלית לביהמ"ש המנהלי (המחוזי) בטענה ש:

1
done
by
מיין לפי

עובד שפוטר הגיש לבית משפט השלום תביעה כנגד מעבידו שלא שילם לו הוצאות רכב כאמר בהסכם העבודה ביניהם.

1
done
by
מיין לפי

יעקב חיפש לרכוש רכב, ולאחר חיפושים רבים קרא מודעה בעיתון על מכירת רכב, מזדה 3 שנת 2016 , 45,000 ק"מ, במצב טוב במחיר מציאה של 25,000 ₪ לרגל יציאה דחופה של המוכר לרילוקיישן בחו"ל . לאחר שהגיע לביתו של המוכר , רכש אותה ושילם במזומן הסתבר לו שרכש מכונית גנובה והבעלים המקורי הגיש תביעה להחזרתה.

1
done
by
מיין לפי

לקוח ותיק שמכיר את עובדי סניף הבנק שלו נכנס למשרדו של מנהל הסניף וביקש הלוואה . להפתעתו, המנהל החדש של הסניף, שהלקוח הכיר כשטיפל בו כמנהל מח' לקוחות פרטיים, נתן לו את ההלוואה הגדולה שביקש, בתנאים מצויינים. על סמך זה הוא חתם על הסכם לרכישת רכב חדש ואף שילם 3,000 ₪ מקדמה. כעבור ימים אחדים שהכסף לא נכנס לחשבונו פנה לבנק ונמסר לו שמי שאישר לו את ההלוואה לא היה מנהל הסניף , אלא מנהל מחלקה ולא היתה לו סמכות לאשר את ההלוואה. הלקוח דרש מהבנק שיעמוד בהתחייבותו.

1
done
by
מיין לפי

מודעה בעיתון: "חברת 'כל טוב הארץ' פונה לקבל הצעות לרכישת 10 כלי רכב של החברה (הרשימה ופרטים על כלי הרכב מצורפת). את הרכב ניתן לראות במוסך החברה....." מדוע החברה מבקשת להציע הצעות ולא כותבת " החברה מציעה למכירה 10 כלי רכב...."

1
done
by
מיין לפי

חוק חדלות פרעון ושיקום כלכלי תשע"ח -2018

1
done
by
מיין לפי

מח' אכיפה מנהלית ברשות לנירות ערך עוסקת באכיפת:

1
done
by
מיין לפי