Discuss, Learn and be Happy דיון בשאלות

help brightness_4 brightness_7 format_textdirection_r_to_l format_textdirection_l_to_r

מה נכון לגבי שינה משותפת (הבהרה: שינה עם האמא)?

1
done
by
מיין לפי

מה לא בא לידי ביטוי במחקר על הילדים מהאי קוואי? (מה התשובה?)

1
done
by
מיין לפי

מה נכון לגבי החתמה (imprinting)?

1
done
by
מיין לפי

בסיכום מחקר ה ERA ( English and Romanian adoptee study ) נמצא שהילדים שחוו חסך עד גיל של 6 חודשים לפחות הראו חסך פסיכולוגי. החוקרים קראו לחסך: ( deprivation specific psychologucal pattern ). איזה סימן חסך לא כולל?

1
done
נערך לפני 3 שנים
by
מיין לפי

מחקרים שעוקבים אחרי פגים מראים תמונה התפתחותית שונה כשהם מגיעים לגיל בית הספר. על מה יכולה להצביע העובדה כי קשה לחזות את המסלול ההתפתחותי רק על פי שבוע הלידה של הפג?

1
done
by
מיין לפי

גולן הוא ילד אשר מגיע להישגים טובים בלימודים, ויש לו פחות התנהגויות אנטי-סוציאליות ביחס לילדים אחרים. על פי הנלמד על הקשר שבין דפוסי הורות להסתגלות, מהו דפוס ההורות של הוריו של גולן?

1
done
by
מיין לפי

מה אינו אחד מההסברים האלטרנטיביים לטעות ANOTB ?

1
done
by
מיין לפי

כיצד שונה התפיסה של התינוק בתיאוריה של מאהלר לעומת התיאוריה של פיאז׳ה?

1
done
by
מיין לפי

אביטל בת ה-4 הלכה עם אביה ואחיה בן השנתיים לגן החיות. הם ראו שם אריות ואביטל וחאיה אמרו לאביהם בקול ״אריה!״. לאחר מכן, להכו לראות נמרים, אביטל קראה בקול והצביעה ״אריה בלי שיער!״, ואחיה הצביע וקרא בקול ״אריה״. מה ניתן לומר על התגובות של אביטל ואחיה לנמרים?

1
done
by
מיין לפי

סבתא של ליאור ואיתי בני השנה אוהבת להפתיע במאכלים חדשים. בכל פעם שהיא מביאה אוכל לא מוכר, איתי מתרחק ומשמיע קולות של בכי לעומת ליאור שלוקח את הכפית ואוכל בהתלהבות. לעומת התנהגותם כיום, מה סביר שקרה כאשר הם היו בני חצי שנה בעת שנחשפו לצעצוע חדש?

1
done
נערך לפני 3 שנים
by
מיין לפי