Discuss, Learn and be Happy דיון בשאלות

help brightness_4 brightness_7 format_textdirection_r_to_l format_textdirection_l_to_r

רינה עובדת בארגון "סטליון" וחווה לאחרונה שחיקה בזוגיות. היא פונה לחברתה יסמין שאמנם מחזיקה בעמדות שונות לחלוטין ממנה על החיים אך נמצאת שם תמיד לנגב את דמעותיה, לתת עצות ולתמוך בשלל צרות וקשיים. לאחרונה החלה רינה לדבר על קשייה עם דלית, הקופאית של המזנון בעבודה שבעיקר מקשיבה ברב קשב לצרותיה ואינה משיאה עצות. לאור המתואר לעיל, במונים של תמיכה חברתית, מה נכון לטעון?

1
done
by
מיין לפי

רינה עובדת בארגון "סטליון" וחווה לאחרונה שחיקה בזוגיות. היא פונה לחברתה יסמין שאמנם מחזיקה בעמדות שונות לחלוטין ממנה על החיים אך נמצאת שם תמיד לנגב את דמעותיה, לתת עצות ולתמוך בשלל צרות וקשיים. לאחרונה החלה רינה לדבר על קשייה עם דלית, הקופאית של המזנון בעבודה שבעיקר מקשיבה ברב קשב לצרותיה ואינה משיאה עצות. רונן אחד המנהלית ששומע על הבעיות של רינה בחיי הזוגיות, טוען: "לא נורא שיש לה קשיי שחיקה בזוגיות, העיקר שאין לה שחיקה בעבודה". אילו מהבאים נכון לטעון בהתייחס לאמירתו של רונן?

1
done
by
מיין לפי

אדם בעל סגנון התקשות "חרד אמביוולנטי", סביר כי יתמודד עם קבלת החלטות בסגנון של...

1
done
by
מיין לפי

אילו מהמשפטים הבאים נכון לגבי הפרשת קורטיזול ואדרנלין?

1
done
by
מיין לפי

יוסי עובד בעבודה מונוטונית ומשעממת ורואה בה עבודה זמנית בלבד וחסרת משמעות שעליו לבצע במהלך שנת ליומודיו האחרונה באוניברסיטה. לאחרונה, העבודה הפכה להיות מאוד אינטנסיבית ועליו לעמוד בלוחות זמנים "מטורפים" ולעבור ביקורות בלתי פוסקות מהממונה עליו. אילו מהבאים נכון?

1
done
by
מיין לפי

אילו ממתווכי האישיות הבאים בעל מאפיינים דומים לגורמים באישיות היחיד - עפ"י המודל של לזרוס?

1
done
by
מיין לפי

על רחל הוטלה משימה מורכבת ביותר והיא חשה תחושות לחץ גבוהות. אילו תגובות רגשיות עלילה לחוש רחל?

1
sentiment_very_satisfied
by
מיין לפי

רונית עברה התעללות מינית במשך שנות נעוריה על ידי קרוב משפחה. המטפל שלה טוען כי למעשה היא סובלת מPTSD שניתן לטיפול באמצעות "דיבור" על הבעיה. אילו מהבאים נכון בהקשר זה?

1
done
by
מיין לפי

אילו משיטות הטיפול הבאות תואמת ביותר לתאוריה של לזרוס?

1
done
by
מיין לפי

רויטל עברה לאחרונה תקופה לא פשוטה. היא התחתנה לפני שנה, עברה יחד עם בן זוגה לבית חדש בעיר מרוחקת, הרתה וילדה תאומים. איך ניתן להגדיר את גורמי הלחץ בהם הייתה נתונה רויטל בתקופה זה?

1
done
by
מיין לפי