Discuss, Learn and be Happy דיון בשאלות

help brightness_4 brightness_7 format_textdirection_r_to_l format_textdirection_l_to_r

באיזו פקודה אשתמש בgit כדי להכניס קובץ חדש בworking tree למעקב?

1
done
by
מיין לפי

מה המשמעות של המצב detached HEAD?

1
done
by
מיין לפי

אני עובד על כתיבת מערכת לניהול עובדים בטכנולוגיה מסוימת וחבר שלי שעובד בחברה אחרת עובד על מערכת דומה אבל בטכנולוגיה אחרת לגמרי, ואני מעוניין להשוות בין המערכות, באיזה מדדי תוכנה כדאי שאשתמש?

1
done
by
מיין לפי

אני מעוניינת לבנות מערכת שמשתמשת בבסיס נתונים שלי וגם בשירות חיצוני עם בסיס נתונים שלא מנוהל על ידי. המערכת שלי לא כוללת הוספת נתונים, אלא רק צפייה בכל מיני סוגי דוחות, חלק מהדוחות מציגים רק מידע גולמי, וחלק מציגים נתונים שעברו מניפולציות שונות. איזה מהאלמנטים יהיה עלי לחשב כדי לעשות ניתוח פונקציונלי למערכת?

1
done
by
מיין לפי

ב open domain:

1
done
by
מיין לפי

השאלה שנמצאת בתמונה:

1
done
by
מיין לפי

חלק מדרישה שקיבל גוף פיתוח כללה מימוש של אי השוויון y - (k+1)*x+3 > 0 כאשר k הוא קבוע כלשהו ו x, y הם משתנים. בפועל מומש אי השוויון כך: y - k * x + 3 > 0 נניח כי k=2 ונגדיר את הדומיין הפתוח להיות D1. איזו בחירה של נק' A, B ו C, על פי הקריטריון, תאפשר לנו לגלות את הטעות?

1
done
by
מיין לפי

**שאלה שונה מהדומה לה** חלק מדרישה שקיבל גוף פיתוח כללה מימוש של אי השוויון y - (k+1)*x+3 > 0 כאשר k הוא קבוע כלשהו ו x, y הם משתנים. בפועל מומש אי השוויון כך: y - k * x + 3 > 0 הטעות היא מסוג:

1
done
by
מיין לפי

מהו המספר המינימלי של מסלולים על מנת לקבל כיסוי קשתות מלא?

1
sentiment_very_satisfied
by
מיין לפי

חברת פרויקטים התבקשה לפתח מערכת לשיבוץ הדרכות בחברת טיולים. במערכת זו מדריכים רשאים לבקש להשתבץ להדרכות מסוימות ע"פ תפקידם. אחת הדרישות הדגירה, בין היתר, את סוגי התפקידים השונים ואת המיפוי בין תפקיד לסוגי ההדרכות המתאימות לו. מנהל המוצר בפרויקט הזין את הדרישה למערכת ניהול הדרישות תחת המזהה S230. הדרישה כעת נמצא במערכת הדרישות בcommit state. מהן מטרות הcommit state? יותר מתשובה אחת נכונה.

1
done
לא בטוח אם יש תשובה נוספת
by
מיין לפי