Discuss, Learn and be Happy דיון בשאלות

help brightness_4 brightness_7 format_textdirection_r_to_l format_textdirection_l_to_r

אחיות העוסקות בתחום הדיאליזה פנו למנהל בית החולים בו הן עובדות בבקשה לפתח תכנית ייעודית לקידום תזונת חולי הדיאליזה המטופלים בבית החולים. פעולה זו שייכת לתחום:

1
done
by
מיין לפי

משרד הבריאות החליט לצאת לקמפיין לעידוד חגירת ילדים בחגורות בטיחות בכל נסיעה במכונית. דני מסרב לחגור חגורת בטיחות, הוא בוכה ומתפרע במכונית. אביו של דני ממהר לעבודה, ועקב ההתנהגות של דני הוא עלול לאחר לפגישה שנקבעה ולכן הוא נוטה לנסוע לגן ללא חגירתו של דני בחגורת הבטיחות. לפי מטריצת השיווק, מודל 5 ה- P .מהו גורם התחרות איתו משרד הבריאות צריך להתמודד כדי לשווק היטב את המסר הבריאותי לאבא של דני?

1
done
by
מיין לפי

אל חדר המיון מגיע נער חרדי בן 16 ,עם כוויה. לנער כאבים חזקים. האחות המטפלת אינה מצליחה ליצור קשר עין ואינה מצליחה לקחת אנמזנזה. הנער מסרב לשתף פעולה עם האחות, למרות כאביו, הנער מגלה אי נוחות כאשר מנסה האחות לחבוש את הכוויה. התנהגותו מרגיזה את האחות. כיצד ניתן לנתח את האירוע על פי המושג כשירות תרבותית, המודל של Campinha-Bacote:

1
done
by
מיין לפי

מהם התנאים המאפשרים ביצוע סנגור על ידי צוות סיעודי?

1
done
by
מיין לפי

איזה מהבאים נלקחים בחשבון בארגונומיה?

1
mood
by
מיין לפי

מעקב ביולוגי (Biological monitoring)

1
done
by
מיין לפי

בגלל זיהום המים והדגה נולדו במפרץ מינימטה ביפן בשנות החמישים של המאה הקודמת, אלפי ילדים עם פגיעות גופניות קשות. איזה חומר האימהות נחשפו?

1
done
by
מיין לפי

איזה מההשפעות הבאות נגרמת על ידי התחממות בכדור הארץ?

1
done
by
מיין לפי