Discuss, Learn and be Happy דיון בשאלות

help brightness_4 brightness_7 format_textdirection_r_to_l format_textdirection_l_to_r

מדוע במערכות דלוחים מותקנים מחסומים?

1
done
by
מיין לפי

נתבקשת להכין תב"ע בסמכות ועדה מקומית רגילה, לבתי מגורים שבנייתם מתאפשרת מתוקף תב"ע שאושרה בוועדה המחוזית בשנת 2005. שטח המגרש של כל אחד מבתי המגורים הוא מעל 0.3 דונם. מהו השטח המרבי שניתן להוסיף בתב"ע?

1
done
by
מיין לפי
by Anton Bronstein
Anton Bronstein 0 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 1
טעות סופר: "...מעל 3.0 דונם."
by

חלק מדרך נגישה בתוך בניין מצוי בפרוזדור שרוחבו 1.50 מ' בלבד ומקשר בין שני מפלסים, שהפרש הגובה ביניהם הוא 63 ס"מ. לצורך התאמה לנגישות הותקנה בקטע זה רמפה באורך 0.9 מ'. האם פתרון זה עונה לדרישות הנגישות, ומדוע?

1
done
by
מיין לפי

בית מגורים נבנה לפני 35 שנים, ובו גג אסבסט דו–שיפועי, בשיפוע של %15 . כידוע, היום אסור להשתמש באסבסט. התבקשת לשפץ את הבית, ובין היתר להחליף את גג האסבסט לגג מחומר שונה. בעלי הבית מבקשים לצמצם את העלויות של עבודות העזר הנלוות לשיפוץ, ואינם מעוניינים לבצע שינויי בנייה בקירות החוץ. מהו הפתרון המומלץ לשינוי הגג?

1
done
by
מיין לפי

איזה חתך של תעלת מיזוג אוויר הוא בעל מקדם החיכוך הנמוך ביותר?

1
done
by
מיין לפי

קיר חיצון במבנה מתוכנן להיבנות כשלד בטון, עמודים, קורות וחגורות ומילוי קירות מבלוקי איטונג (בלוק תאי מאושפר). בצד החיצוני של הקיר מתוכנן חיפוי אבן נסורה, בשיטה רטובה. ת"י 1045 מחייב עמידה ברמות בידוד תרמי גם בגשרי הקור. הסכמות שלהלן, המסומנות בספרות 1–4 , מתארות ארבע אפשרויות לטיפול התרמי בגשרי הקור. איזו מהן עונה על דרישות התקן ועומדת בתנאים מעשיים לביצוע?

1
done
by
מיין לפי

במהלך מדרגות בחדר מדרגות מוגן מתוכננות מדרגות שבהן השלח הוא ברוחב 29 ס"מ. מהו הגובה המזערי הנדרש לרומי המדרגות?

1
done
by
מיין לפי

מהו השטח המקסימלי של מתקנים שמותר לבנות על גג של בניין גבוה?

1
done
by
מיין לפי

בתשריט של תב״ע, ברוזטה שבדרך הסמוכה למגרשים סומן קו בניין של 5 מ'. במגרש האחרון בדרך צוינה מידה פרטנית של 6 מ' לקו הבניין הקדמי. כיצד יש לפעול במקרה זה?

1
done
by
מיין לפי

מהו שיעור היטל השבחה?

1
done
by
מיין לפי