Discuss, Learn and be Happy דיון בשאלות

help brightness_4 brightness_7 format_textdirection_r_to_l format_textdirection_l_to_r

איזה תשובה אינה נכונה לגבי תרופות בוטאניות?

1
mood
by
מיין לפי

בנטילת PO, מי מהבאים אינו משפיע על יכולת התרופה להגיע למדור המרכזי?

1
done
by
מיין לפי

אגוניסט חלקי הינו:

1
done
by
מיין לפי

הגרף הבא מתאר את הקשר בין חומרת הפגיעה הפיזית של הנפגעים מהרעלה בשנת 1968 ביפן, לבין צריכה של שמן אורז של חברת K ששווק שם בפברואר אותה שנה. ניתן ללמוד מהגרף כי:

1
done
by
מיין לפי

הגרף מתאר את הקשר בין חומרת הפגיעה הפיזית של הנפגעים מהרעלה בשנת 1968 ביפן, לבין צריכה של שמן אורז של חברת K ששווק שם בפברואר אותה שנה. נתון כי רמת צריכה יומית מותרת של הטוקסין האחראי לרעילות השמן המזוהם היא 0.03ug/kg B.W. day , משקל ממוצע של הצרכנים הוא 50 ק"ג והצריכה המתוארת בגרף היא סה"כ צריכה במשך 180 יום. כמות הטוקסין בליטר של שמן מזוהם היא לפחות:

1
done
by
מיין לפי
by Anna Kojhekin
Anna Kojhekin 0 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 17
איך מחשבים את השאלה הזאת?
by
by Roi Levi
Roi Levi 1 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 15
0.03 מיקרוגרם כפול 50 ק"ג משקל הגוף כפול 180 ימים מביא אותך לכמות מותרת של עד 270 מיקרוגרם שהם 0.27 מיליגרם ולכן הכמות0.5 מיליגרם היא מעל הכמות המותרת ונצפתה רעילות.
by

נתון כי PTWI = 1.6 ug/kg BW עבור מתיל כספית (עבור ילדים). מחקר בפינלנד מצא את הריכוז המשקלי של מתיל כספית בזנים שונים של דגים מקומיים (תיאור בגרף). לילד במשקל 30 ק"ג מותר לצרוך במשך חודש, דגים מזנים שונים, במשקל כללי של בקירוב:

1
done
by
מיין לפי

בניסויים שבדקו את רעילותו של בטה-קרוטן שמקורו בפטרייה ומשמש לעתים כצבע מאכל, נבדקו קבוצות של חולדות שהוזנו במזון שהכיל 1-5% (% משקלי מהמזון) צבע, במשל 90 יום, ולא נמצאו סימני רעילות. משקל ממוצע של חולדות הוא 400 גרם לזכרים, ו-300 גרם לנקבות. כמות מזון יומית ממוצעת היא 20 גרם ליום. על סמך נתונים אלה ניתן לקבוע:

1
done
by
מיין לפי

בניסוי שבדק את רעילותו של בטה-קרוטן שמקורו בפטרייה ומשמש לעתים כצבע מאכל, נבדקו קבוצות של חולדות שהוזנו במזון שהכיל 1-5% (% משקלי מהמזון) צבע, במשל 90 יום, ולא נמצאו סימני רעילות. משקל ממוצע של חולדות הוא 400 גרם לזכרים, ו-300 גרם לנקבות. כמות מזון יומית ממוצעת היא 20 גרם ליום. על סמך ניסיונות אלה:

1
done
by
מיין לפי

מה נכון לגבי בוטולינום טוקסין?

1
done
by
מיין לפי

המשפט הנכון לגבי ארסן:

1
done
by
מיין לפי