Discuss, Learn and be Happy דיון בשאלות

help brightness_4 brightness_7 format_textdirection_r_to_l format_textdirection_l_to_r

לאחר סיום הלימודים, במהלך חיפוש עבודה נתקלתפ במשרה שאתם מאוד מעוניינים בה שכן חבר טוב שלכם עובד באותה חברה וממליץ עליה בחום. מאותו חבר אתם יודעים כי הם מחפשים עובד שיש לו גם ציונים גבוהים וגם ניסיון בתחום. לכם יש ממוצע ציונים 95, אבל רק שנה אחת של ניסיון בתחום. אותו חבר הביא לידיעתכם גם את המידע כי ישנו מומעד אחר לתפקיד שהוא בעל 5 שנות ניסיון אבל עם ממוצע ציונים 70. על מנת להגדיל את הסיכויים שלכם להתקבל, חשבתם לשכנע אדם נוסף שאתם מכירים מהלימודים להתמודד על התפקיד. את מי עליכם לשכנע בכדי להגדיל את סיכוייכם?

1
sentiment_very_satisfied
by
מיין לפי

4) לשתי קבוצות של אנשים הציגו את שני ההימורים הבאים: א. סיכוי של 40% לזכות ב-600 שקל ב. סיכוי של 60% לזכות ב-400 שקל בקבוצה אחת ביקשו מהאנשים לבחור באיזה הימור הם מעדיפים להשתתף ובקבוצה השניה שאלו את האנשים כמה הם מוכנים לשלם על מנת להשתתף בכל הימור. איזה הימור נצפה כי רוב האנשים בקבוצה הראשונה יבחרו, ואיזה הימור נצפה שהאנשים בקבוצה השניה יתמחרו במחיר גבוה יותר בממוצע?

1
mood
by
מיין לפי

מנהלת מוצר התבקשה להעריך את ההסתברות להצלחת מוצר חדש שהחברה שלה מעוניינת לפתח. את הערכותיה היא ביססה על הצלחות וכישלונות של שלושת המוצרים הקודמים שהחברה פיתחה ושיצאו לשוק לאחרונה. זוהי דוגמא ל:

1
done
by
מיין לפי

מוצגים לפניך 4 קלפים - על כל קלף רשום בצד האחד האם האדם מאמין ובצדו השני האם הוא מפחד.עבור כל קלף, מוצג לך כאן רק מה שמופיע בצד אחד של כל קלף ועל מנת לגלות מה מופיע בצידו השני, יש צורך להפוך את הקלף. אילו שני קלפים מומלץ להפוך כדי לבחון אם הטענה "מי שמאמין לא מפחד" נכונה?

1
done
by
מיין לפי

מה מהבאים נכון?

1
sentiment_very_satisfied
by
מיין לפי

להלן טבלה המתארת את תוצאות הבחירה של כל אחת משלוש חלופות (א', ב', ג') בארבעה מצבים שונים (I, II, III, VI). איזו מבין החלופות תבחר על פי כלל המקסימין (Maximin):

1
done
by
מיין לפי

כחלק מקמפיין "ישראל מתייבשת", נשכרתם ע"י תאגיד המים לעצב תכנית שתגרום לאנשים לחסוך יותר מים. הועלו מספר הצעות, מה מבין ההצעות האלו צפוי להיות הכי אפקטיבי להפחתת השימוש במים?

1
done
by
מיין לפי