Discuss, Learn and be Happy דיון בשאלות

help brightness_4 brightness_7 format_textdirection_r_to_l format_textdirection_l_to_r

לנועה יש רק 15 דקות לאכול ארוחת צהריים.למרות שהיא מאוד אוהבת את הכריך חביתה של "ארומה", התור ארוך מאוד והיא חוששת שלא תספיק להזמין ולאכול את ארוחת הצהריים שלה לפני שהיא אמורה לחזור לשיעור.נועה תופסת את ההליכה ל"ארומה" היום כסיכון _______________.

1
done
by
מיין לפי

יצרן רכב הזמין מחקר על התנהגות צרכנים בשוק הרכבים (לפי מודל פישביין). איזו מסקנה ניתן להסיק מהטבלה?

1
done
by
מיין לפי

כאשר הצרכן בוחר את המותג הטוב ביותר על בסיס דירוג התכונה החשובה ביותר שלו. זהו ביטוי לקבלת החלטה במודל מסוג:

1
done
by
מיין לפי

בשנת 2015, כחודשיים לאחר שהשיקה את הגבינה הצהובה המיובאת ללא מכס תחת מותג עלמה, תיאלץ חברת נטו לשנות את אריזת הגבינות במידה כזו שתצמצם את הדמיון למותג עמק של תנובה. זאת במסגרת הסדר פשרה אליו הגיעו הצדדים אחרי שתנובה הגישה לבית המשפט המחוזי בלוד צו מניעה כנגד נטו. זוהי דוגמה בה חברת נטו ניסתה לנצל את הטיית ה___________ של הצרכנים.

1
done
by
מיין לפי

__________(השלם)_________ - היא אותה מחשבה שאדם מחזיק אודות קיומה של תכונה במוצר מסויים.

1
done
by
מיין לפי

בשלב קבלת החלטת רכישה: המחשבה שהמוצר לא יעמוד בציפיות הביצועים שלו (לדוגמה, המחשב שאקנה לא יהיה חזק מספיק לעיבודים הגרפיים שלי), מכונה גם סיכון____________.

1
done
by
מיין לפי

צרכן שמשתמש ב-Google כדי למצוא דוחות השוואתיים על מכוניות חדשות, סביר להניח שמשתמש באיזה ממקורות המידע הבאים לסיוע?

1
done
by
מיין לפי

המלצתי לחברה טובה על הקורקינט החשמלי החדש שקניתי לפני חודשיים. זוהי פעולה המתאימה לשלב _________________________.

1
done
by
מיין לפי

איזו מההנחות הבאות אינה מבטאת את הבסיס למודלים הראציונליים של שלב הערכת החלופות?

1
done
by
מיין לפי

בניית דיוקנאות וזיהויין של קבוצות קונים הטרוגניות (נבדלות זו מזו), העשויות לחייב תמהילי שיווק נפרדים נקראים:

1
done
by
מיין לפי