Discuss, Learn and be Happy דיון בשאלות

help brightness_4 brightness_7 format_textdirection_r_to_l format_textdirection_l_to_r

התדריך למ"מ הצעיר מדגיש:

1
done
נערך לפני שנה
by
מיין לפי

על פי באס ואבוליו ומודל הטווח המלא שלהם, מנהיגות מעצבת מתחלקת לחמש קטגוריות

1
done
by
מיין לפי

לאיזה מבין ארבעת סוגי המנהיגות המעצבת מתאים התיאור הבא: תשומת לב אישית לצרכי ההתפתחות של כל כפיף. יצירת מענה הולם לצרכים אלו ע"י חניכה והדרכה. התאמת סגנון המנהיגות באופן אישי. סיפוק אקלים תומך ללימוד והתפתחות, מגע אישי ושיח דו-צדדי. המונהגים – פחות תסכול ותחרותיות ויותר נכונות לשת"פ ולמידה.

1
done
by
מיין לפי

לאיזה מבין ארבעת סוגי המנהיגות המעצבת מתאים התיאור הבא: המנהיג מעודד את עובדיו לבחון את הבעיות בדרכים חדשות ולהגיע לפתרונות בעצמם. מעודד בחינה מחדש של רעיונות מקובלים והנחות יסוד. טעויות הופכות להזדמנויות ללמידה. המונהגים – שיפור יכולת חשיבה ופתרון בעיות באופן עצמאי.

1
done
by
מיין לפי

לאיזה מבין ארבעת סוגי המנהיגות המעצבת מתאים התיאור הבא: היכולת לשרטט תמונה עתידית אידיאלית ואטרקטיבית(משמעות נוספת לעבודה). נטיעת אמונה חזקה - בר ביצוע. יצירת קשר בין החזון לבין הערכים, האידיאלים והזהות של המונהגים. המונהגים- העלאת הביטחון ביכולת לעמוד בציפיות, העלאת רמת אנרגיות וחיוניות בארגון.

1
done
נערך לפני שנה
by
מיין לפי

לאיזה מבין ארבעת סוגי המנהיגות המעצבת מתאים התיאור הבא: מציב מופת מוסרי והתנהגותי. ייחוס איכויות יוצאות מגדר הרגיל למנהיג. המנהיג משמש כמודל לחיקוי והכפיפים מעריצים אותו, מכבדים אותו ומאמינים בו. נרתמים להגשמת חזונו של המנהיג מרצונם.

1
done
by
מיין לפי

למרות מודל הטווח המלא של המנהיגות, על פי ניתוח על של 87 מחקרים קיים מתאם חיובי חלש ביותר בין מנהיגות מעצבת לבין אפקטיביות ניהולית

1
done
by
מיין לפי

על פי ניתוח על של 87 מחקרים הבוחנים קשר בין רכיבי מודל הטווח המלא לבין מדדי אפקטיביות נהולית, קיים מתאם חיובי(פחות חזק בהשוואה למעצבת) בין מנהיגות מתגמלת(CR) לבין אפקטיביות ניהולית

1
done
נערך לפני שנה
by
מיין לפי

על פי ניתוח על של 87 מחקרים הבוחנים קשר בין רכיבי מודל הטווח המלא לבין מדדי אפקטיביות נהולית, קיים מתאם חיובי חלש בין MBE-A (איתור טעויות) לבין אפקטיביות ניהולית.

1
mood
by
מיין לפי

על פי ניתוח על של 87 מחקרים הבוחנים קשר בין רכיבי מודל הטווח המלא לבין מדדי אפקטיביות נהולית, קיים מתאם חיובי בין סגנונות פאסיביים(LF, MBE-P) לבין אפקטיביות ניהולית.

1
done
by
מיין לפי