Discuss, Learn and be Happy דיון בשאלות

help brightness_4 brightness_7 format_textdirection_r_to_l format_textdirection_l_to_r

ג'רי הוזמן לחקירה ע"י פקח של הרשות לשמירת הטבע והגנים הלאומיים, בשל חשד לכך שעבר עבירה פלילית לפי החוק להגנת חיית הבר שעה שצד חיית בר מוגנת ללא היתר ע"פ חוק . ג'רי שומר על זכותו לשתוק בחקירה ולא אומר דבר. לפקח ידוע כי האדם היחיד שהיה עם ג'רי בשעת הצייד הוא אחיו-קוזמו שתמיד נלווה אליו למסעות הצייד . האם רשאית התביעה להעיד את קוזמו להפללת ג'רי?

1
sentiment_very_satisfied
by
מיין לפי

במשפט פלילי בגין עבירת " שירות בכוחות האויב"- עבירה לפי סעיף 101 לחוק העונשין אשר העונש המירבי בגינה הוא עד 15 שנות מאסר - לאחר שהנאשם נמצא אשם והורשע בעבירה ניגש הרכב השופטים למלאכת מתן גזר הדין והטלת העונש. אולם דעותיהם של 3 השופטים נחלקו בעניין העונש כך שכל אחד סבר שעונש אחר הוא הראוי ביותר בנסיבות העניין שופט א' סבר שיהיה נכון להטיל 13 שנות מאסר שופט ב' סבר שיהיה נכון להטיל 9 שנות מאסר שופט ג' סבר שנכון יהיה להטיל 3 שנות מאסר מה העונש שיוטל על הנשאם?

1
done
by
מיין לפי

חסוס שכר מדוני מטוס פרטי והתרסק עם המטוס אל הקרקע . המטוס נהרס כליל. דוני תובע את חסוס לשלם לו סך של 2,000,0000 בשל נזקי רכוש שנגרמו לו כתוצאה מתאונת המטוס. בית המשפט פוסק שעל חסוס לשלם לו 33,000 דוני מערער אולם בית הדין דוחה את הערעור מה עוד יכול לעשות דוני אשר מסרב להשלים עם פסק הדין ?

1
mood
by
מיין לפי

באיזה הקשר גרסה הזרם הביקורתי למשפט CLS כי למשפט יש כח מכונן אשר מעצב את התודעה

1
done
by
מיין לפי

מהן הדרכים האפשריות לסיומו של תיק חקירה פלילי?

1
done
by
מיין לפי