Discuss, Learn and be Happy דיון בשאלות

help brightness_4 brightness_7 format_textdirection_r_to_l format_textdirection_l_to_r

מה מהבאים נכון לגבי סוללת ביט?

1
done
by
מיין לפי

כיצד נבדוק הפרעת אוריינטציה טופוגרפית?

1
done
by
מיין לפי

מה מהבאים הוא יתרון של מבחן הופר?

1
done
by
מיין לפי

אילו מהמבחנים הבאים בודקים יכולת לעבד ולארגן גירויים במרחב?

1
done
by
מיין לפי

נבדק מסוים קיבל ציון יחסי גבוה במטלות איתור סימנים וסדרות אותיות מספרים בווכסלר, אך ציוניו היחסיים במבחן לייטר ובמבחן ביטול ספרות נמוכים מאוד. מה ניתן לומר על יכולות הקשב של נבדק זה?

1
done
by
מיין לפי

עדי היא תצפיתנית חדה ומיומנת. חברותיה של עדי נוהגות לצחוק עליה שגם אם היא תראה חתול מתקרב לשטחנו, היא תדווח על כך לכוחות בשטח. אילו טעויות נצפה לראות אצל עדי במבחני קשב מתמשך?

1
done
by
מיין לפי

יעל ומיכל, סטודנטיות למדעי המחשב, שוחחו על יוני, המתרגל שלהן. יעל אמרה "מה שאני אוהבת ביוני זה שהוא גם סטייליסט וגם מסביר טוב את החומר" בתגובה לכך מיכל אמרה "אחותי, מרוב שאני עסוקה בלהקשיב לו אני לא קולטת אפילו מה הוא לובש". מה ניתן להגיד על ביצועיהן של יעל ומיכל במבחן CTMT?

1
done
by
מיין לפי

מה מהבאים לא מהווה אינדקס בסוללת WMS?

1
done
by
מיין לפי

גיא ויהל חזרו לאחרונה מירח דבש. כשסיפרו על חוויותיהם למשפחה, גיא כעס על יהל על שלא זכר להגיד היכן טיילו. יהל השיב לגיא שזה לא משנה, כי כשהתבוננו יחדיו בתמונות, הוא זכר את השמות של כל המקומות. אם יהל יעבור את סוללת WMS, בין אילו ציונים סביר שיימצא פער?

1
done
by
מיין לפי

שלי, נוירופסיכולוגית במכון שיקום, מתכננת להעביר אבחון למטופל חדש במכון. היא הגישה למדריך שלה את רשימת המבחנים בהם היא מתכננת להשתמש, והוא אמר לה כך "אין צורך להשתמש גם ב-WMS וגם ב-WAIS על מנת לעמוד על יכולת הזיכרון העובד. אינדקס הזיכרון העובד ב-WAIS מספק מידע מקיף דיו". האם המדריך צודק?

1
done
by
מיין לפי