Discuss, Learn and be Happy דיון בשאלות

help brightness_4 brightness_7 format_textdirection_r_to_l format_textdirection_l_to_r

סמן/סמני את התשובה הנכונה: דגשגשג שגדש שגד

1
done
by
מיין לפי

נסמן סיבוכיות ריצה של מתקפה כלשהיא על מנגנון קריפטוגרפי ב T. נסמן גודל זיכרון שדרוש למתקפה כלשהיא על מנגנון קריפטוגרפי ב M. trade-off = T*M המכפלה את נגדיר נגדיר את TRADEOFF להיות ה off-trade של התקפת FORCE BRUTE על מנגון DES2- עם מפתחות בגודל N ביטים. נגדיר את TRADEOFF להיות ה off-trade של התקפת MIDDLE-THE-IN-MEET על מנגון DES2- עם מפתחות בגודל N ביטים. איזה מהמשפטים הבאים נכון:

1
done
by
מיין לפי

בהינתן שאני מעוניין לבחון Malware שלא נוגע בשום קובץ. אילו מבין הכלים הבאים עליי לבחור?

1
done
by
מיין לפי

לפניך מספר היגדים בנוגע למערכת POSIX כפי שנלמד בקורס. סמנ/י את ההיגדים הנכונים תמיד בלבד )אחד או יותר

1
done
by
מיין לפי

איזו מההצהרות הבאות אינה נכונה לגבי overflow Buffer?

1
done
by
מיין לפי

אילו מהתכונות הבאות נכונות לגבי Firewalls Proxy Application ( אחת או יותר(?

1
sentiment_very_satisfied
by
מיין לפי

עובד שפוטר ממקום עבודתו החליט להחדיר קוד זדוני למערכת ניהול המידע של מקום העבודה טרם עזיבתו. הקוד הזדוני תוכנן למחוק את כלל הקבצים במערכת ניהול המידע כחודש לאחר עזיבתו . איזה מהסיווגים הבאים הכי מתאים לקוד הזדוני המתואר?

1
done
by
מיין לפי

אילו מהחולשות / מתקפות הבאות אינה יכולה לשמש עבור התקנה/הרצה של תוכנה זדונית?

1
done
done
by
מיין לפי

אליס ובוב רוצים להסכים על מחרוזת סודית משותפת כלשהי . כמו כן, הם רוצים כי הפרוטוקול שלהם ייתן להם מענה על 2 התכונות הבאות: סודיות – פרוטוקול אינו מקיים את תכונת הסודיות אם לאחר הרצתו יכול משתמש אחר C, לגלות בזמן סביר את המחרוזת הסודית עליה הסכימו אליס ובוב )A ו- B). עמידות להתחזות – פרוטוקול אינו עמיד להתחזות אם יכול משתמש אחר C להתחזות ל -B, להריץ את הפרוטוקול עם A( כאשר A חושב שהוא מדבר עם B )ובסוף A ו C ידעו את המחרוזת הסודית עליה הם הסכימו. הציעו להם את 2 הפרוטוקולים הבאים: פרוטוקול א'- שימוש ב RSA. לכול המשתמשים יש מפתח פרטי ומפתח ציבורי שידוע לכולם. A מגריל מחרוזת אקראית R שאורכה 56 ביט ושולח אותה ל B מוצפנת באמצעות המפתח הציבורי של B. הסוד המשותף עליו הסכימו יהיה R. פרוטוקול ב'- שימוש ב RSA. לכול המשתמשים יש מפתח פרטי ומפתח ציבורי שידוע לכולם. A מגריל מחרוזת אקראית R, חותם עליה באמצעות המפתח הפרטי שלו ושולח את המחרוזת החתומה לB. הסוד המשותף עליו הסכימו יהיה R. כדי לעזור לאליס ובוב לקבל החלטה, סמנו להם מה מבין מהטענות הבאות נכונות )אחת או יותר(

1
sentiment_very_satisfied
done
by
מיין לפי

IPSEC העובד ב- mode tunnel מגן על:

1
sentiment_very_satisfied
by
מיין לפי