Discuss, Learn and be Happy דיון בשאלות

help brightness_4 brightness_7 format_textdirection_r_to_l format_textdirection_l_to_r

במקרה שבו אנו מסתכלים על תמונה ישרה של פרצוף ומנסים לענות על שאלת המוכרות, אנחנו משתמשים בRecollection והוא דוגמא ל____ בעוד שבתמונה הפוכה משתמשים בFamiliarity שזה דוגמא ל_____

1
done
• יש דעות לפיהן שני התהליכים של Recollection ו-Familiarity הן כמו שתי מערכות- ה- Recollection הוא יותר תהליך אנליטי- מחליטים על סמך דאטה שהצלחנו לשלוף. מנגד, המוכרות יותר מבוססת על יוריסטיקות, תהליך יותר הוליסטי: דבר נראה לנו מוכר ואנחנו לא זוכרות פריטי מידע או מנתחות אלא חוות הרגשה כללית. שבמקרים בהם תווי הפנים שונו, יכולת הזיהוי הסתמכה על Familiarity רק כאשר הפרצוף היה בכיוון הנכון.
by
מיין לפי

השלם: החלק במוח שאחראי על Familiarity הוא _______ והחלק במוח שאחראי על Recollection הוא _______.

1
done
Bowles et al., 2007 בשנת 2007 סטפן ושות' השלימו את החסר. הם מצאו עדות (יחידה) ממטופלת לפגיעה מאוד ספציפית בקורטקס הפריאטלי (אזור שמאוד חשוב עבור מוכרות) שתומכת בהחלטות של familiarity. המטופלת הראתה פגיעה הפוכה: הRecollection תקין, אך הfamiliarity נפגע!
by
מיין לפי

על פי סקוויר, הטענה שהקשר בין פעילות ההיפוקמפוס וה Perirhinal Cortex לבין עוצמת עקבת הזיכרון הוא לא קשר לינארי, ואפילו לא אותו סוג קשר מוכיח ש..

1
done
לדעתםrecollection זה פשוט כשנבדקים אומרים"recollection" או זוכרים את הקונטקסט ובעצם זה מה שמעיד על עקבת זיכרון חזקה, אז, זוהי הסיבה שבגינה אנחנו רואים את פעילות ההיפוקמפוס, כי הוא פועל רק כשעקבת הזיכרון ממש חזקה. וכשהיא תהיה קצת פחות חזקה, אז נראה את פעילות הperirhinal cortex כיוון שהוא רגיש לעוצמה.
by
מיין לפי

על פי הגרף מה לא נכון?

1
done
by
מיין לפי

מהי לא אחת הסיבות שבגינן מעניין אותנו לחקור זיכרון לפי טליה?

1
done
by
מיין לפי

מהו אחד המדדים שהשתמש אבינגהאוס לבחינת זיכרון?

1
done
by
מיין לפי

מהן אחת התרומות של אבינגהאוס לחקר הזיכרון?

1
done
by
מיין לפי

מה המשמעות של עקומת השכחה לפי אבינגהאוס?

1
done
by
מיין לפי

מה אחת מהמצאותיו של מולר?

1
done
by
מיין לפי

בין אילו סוגי זיכרון תלמידיו של וונדט עשו הפרדה?

1
done
by
מיין לפי