Discuss, Learn and be Happy דיון בשאלות

help brightness_4 brightness_7 format_textdirection_r_to_l format_textdirection_l_to_r

חברת מוצרי מזון יוצאת בקמפיין חדש ומקדמת את הפסטה אותה היא משווקת באמצעות סדרת תצלומי יוקרה בהם מוצגת הפסטה כתכשיט. בקמפיין לסדרת פסטה סופר פרימיום נראית דוגמנית עונדת "תכשיטי פסטה": פסטה ספגטי כשרשרת, פסטה כטבעת יוקרתית ופסטה ספירלית כעגיל אטרקטיבי. על איזה עיקרון ארגון תפיסה מתבסס הקמפיין ?

1
sentiment_very_satisfied
by
מיין לפי

חברת משקאות קלים החליטה לעשות שינוי במוצר כדי להתאים עצמה למגמה הבריאותית. הם החלו בשיווק משקה חדש – מים בטעמים. המשקה החדש הוא אומנם ללא צבע, נראה שקוף כמו מים, אך יש בו תוספת סוכר לא מבוטלת, שנועדה לפצות על הורדת צבעי המאכל. במונחי מודל וובר, תשאף החברה לכך ש...

1
done
by
מיין לפי

פרסומת חדשה מראה לצרכנים כיצד יש להשתמש במוצר החדש. מה עושים בכל שלב ושלב. כיצד ישמר המידע הזה בזיכרון הצרכן?

1
done
by
מיין לפי

פרסומות רבות עושות שימוש במסרים מיניים, המאפשרים לצרכן לשחרר את הדחף המיני, באופן לגיטימי (המקובל בחברה). במושגי הגישה הפסיכואנליטית של פרויד, על איזה מנגנון הגנה של הצרכן נשענים המשווקים בפעולתם זו?

1
done
by
מיין לפי

טכניקת ההקבצה נועדה לתת מענה למגבלת ה____________ של הזיכרון טווח קצר.

1
done
by
מיין לפי

מקדונלדס יצאה בפרסומת למוצר חדש: הפלאפל. בפרסומת מוצגים שני זמרים מפורסמים כאסירים שבורחים מבית הכלא. צרכנים רבים התרעמו על המסר שהיה "חסר טעם ופוגע". מקדונלדס טענה שבסך הכל ניסתה לבדר את הקהל. כיצד משפיע ההומור על הצרכן?

1
done
by
מיין לפי

איזו חלופה תהייה בעלת תועלת גבוהה יותר עבור מרבית הצרכנים, על פי גישת הפרוספקט?

1
done
by
מיין לפי

אלו מהפעולות הבאות עשויות לשפר את זכירות הפרסומת על ידי הצרכן לטווח ארוך?

1
done
by
מיין לפי

מודל "ערך המותג" של KELLER מתייחס למערכת הסמנטית של הצרכנים. בשל אופייה הדינמי של המערכת הסמנטית, יתכן שקשר שהיה בעבר עבה, כעת התרופף (למשל הקשר בין המושג "סרט פילם" לבין המותג "מצלמת פוג'י"). השינוי הזה מתבטא גם במודל של KELLER. על איזה מרכיב במודל של KELLER ישפיע עובי הקשר של המערכת הסמנטית ?

1
done
by
מיין לפי

ישרוטל מתלבטים בין שתי אפשרויות להשקת מלון חדש: הראשונה: לתת טיפול ספא זוגי מתנה בכל הזמנה. השנייה: לעשות הנחה של 5% על המחיר. על פי עקרונות גישת הפרוספקט איזו אפשרות עדיפה?

1
done
by
מיין לפי