Discuss, Learn and be Happy דיון בשאלות

help brightness_4 brightness_7 format_textdirection_r_to_l format_textdirection_l_to_r

סמנו נכון/לא נכון: כל תהליך שהמערכת הרגה היא יכולה להתחיל מההתחלה

1
done
by
מיין לפי

סמנו נכון/לא נכון: הדפסה תלת מימדית היא דוגמה לתהליך שניתן להתחיל מההתחלה אם הורגים אותו

1
done
by
מיין לפי

מהי אחת האפשרויות להתאוששות מדדלוק שכוללת הריגה של אחד מהתהליכים בדדלוק?

1
done
by
מיין לפי

באיזו שיטה להשתחזרות מדדלוק הקרנל יוצר את גרף המצבים ומפקיע את המשאב שיוצר את הבעיה על ידי סגירת ה-Mutex?

1
done
by
מיין לפי

מה היא הבעיה העיקרית בשחזור ממצב של דדלוק באמצעות resource preemption?

1
done
by
מיין לפי

סמנו נכון/לא נכון: שחזור ממצב של דדלוק דרך rollback תפס תאוצה בעשור האחרון

1
done
by
מיין לפי

שחזור מדדלוק באמצעות rollback כולל החזרת תהליך למצב בטוח ואז הפעלה מחדש של המערכת החל ממצב זה. אילו משאבים יש לשמור ברמת התהליך במהלך ה-rollback?

1
done
by
מיין לפי

שחזור מדדלוק באמצעות Rollback יכול להתבצע גם ברמת המכונה הווירטואלית(VM - Virtual Machine). מה צריך לשמור על מנת לעשות זאת?

1
done
by
מיין לפי

סמנו נכון/לא נכון: אחת הבעיות עם שחזור ממצב של דדלוק באמצעות Resource Preemption היא הרעבה - ייתכן שאותו משאב ייבחר כקורבן תמיד

1
sentiment_very_satisfied
by
מיין לפי

איזה מהבאים אינו מהווה שיקול לבחירת הריגה תהליך שהיא אחת הגישות לשחזור מדדלוק?

1
done
by
מיין לפי