Discuss, Learn and be Happy דיון בשאלות

help brightness_4 brightness_7 format_textdirection_r_to_l format_textdirection_l_to_r


(לא להתייחס לסימון בגרף) לפי הדיארמה המידע הדרוש לקבוע את ה- MAGNITUDE של רעידת אדמה לפי RICHTER הוא המרחק שבין התחנה הסיסמית לבין המוקד של רעידת האדמה והאמפליטודה (amplitude) של גל ה- S הראשון בתחנה הסיסמית. לפי אותה דיאגרמה אם המרחק שבין מוקד רעידת האדמה לבין התחנה הסיסמית כ-300 ק"מ ואמפליטודה של גל ה- S הראשון בתחנה היא כ- 90 מ"מ את העוצמה של רעידת האדמה (MAGNITUDE) היא כ- 6. אם יש תחנה סיסמית שניה שהמרחק בינה לבין המוקד של אותה רעידת האדמה הוא כ-500 ק"מ מה תהיה האמפליטודה של גל ה- S בתחנה השניה?

1
done
by
מיין לפי


הדיאגרמה מייצגת מעוות בסלעים קבורים, כתוצאה של מאמץ. ישנו איור של קמטים בחלקה העליון של הדיאגרמה. איזה תשובה מייצגת את האזור שבו נוצרים קמטים ואת אופי המעוות באותו אזור?

1
done
by
מיין לפי


הדיאגרמה מייצגת מעוות בסלעים קבורים, כתוצאה של מאמץ. ישנה תמונה של קפיץ בחלקה העליון של הדיאגרמה. איזה תשובה מייצגת את האזור שבו הסלע מתנהג כקפיץ אידיאלי?

1
done
by
מיין לפי


הדיאגרמה מייצגת סלעים מקומטים. באזור A נמצאים הסלעים הצעירים ביותר. נקודה B נמצאת על:

1
done
by
מיין לפי

הדיאגרמה מייצגת סלעים מקומטים. באזור A נמצאים הסלעים העתיקים ביותר. נקודה C נמצאת:

1
done
by
מיין לפי


דיאגרמה מספר 5 היא מפה גיאולוגית באזור מישורי. הכי סביר שהמבנה הגיאולוגי

1
done
by
מיין לפי


הדיאגרמה היא מפה גיאולוגית של אזור מישורי. באמצע המפה רואים שבר גיאולוגי שחוצה את המפה מצפון לדרום. אם החלק המערבי של האזור גולש למטה על השבר ביחס לאזור המזרחי, אז השבר:

1
done
by
מיין לפי

איזה משפט מהמשפטים הבאים אינו נכון:

1
done
לוודא שזאת התשובה..
by
מיין לפי

הקוטב הצפוני (על ציר הסיבוב של כדור הארץ) לא נמצא באותו מקום מהקוטב הצפוני המגנטי. בכל מקום על כדור הארץ חייבים לדעת את השוני באזימוט לשתי הנקודות (הזווית שבינהם). הזווית בינהם נקראת:

1
done
עע ךךמ ינ
by
מיין לפי

במפה בקנ"מ 1:50,000 סימנתי ריבוע של 10 ס"מ X 10 ס"מ. הריבוע שווה לשטח של 25 KM בריבוע. סימנתי ריבוע באותו גודל (10 ס"מ X 10 ס"מ) במפה בקנ"מ 1:250,000, הריבוע שווה לשטח של:

1
done
לא ברור אם התשובה ג' או ה'
by
מיין לפי