Discuss, Learn and be Happy דיון בשאלות

help brightness_4 brightness_7 format_textdirection_r_to_l format_textdirection_l_to_r

מה נכון לגבי גרינווש- כמות במקום איכות ופגיעה בפיתוח שווקים ירוקים סמן 3 תשובות נכונות

1
done
done
done
by
מיין לפי

שיווק שלוקח בחשבון את ההשפעה של אמצעי השיווק על הצרכנים והחברה כולה, עוסק בפיתוח מוצרים בריאים, בטוחים לשימור, בהנגשה של מוצרים לאוכלוסיות שונות ובמהימנות והגינות בפרסום. איזה סוג שיווק מתואר כאן?

1
done
by
מיין לפי

חברה סינית שינתה את המוצר שלה וכעת השטיח שבד"כ מיוצר מסיבי ניילון מיוצר מזגוגיות של רכב ומחולק לריבועים קטנים כך שבמקום להחליף את כל השטיח אפשר להחליף חלקים קטנים וכך מפחית מהזיהום. איזו סוג של חדשנות מתוארת כאן?

1
done
by
מיין לפי

כיום יש שינוי בהרגלי הצריכה של הרכב (ולא חדשנות חומרית ברכב עצמו). בתרבות האמריקאית התחילו להוציא רכב מספר אנשים ביחד ולא כל אחד לבד- כדי למנוע זיהום אוויר מיותר. איזה סוג חדשנות מתואר כאן?

1
done
by
מיין לפי

אילו 3 צרכים יש לפי אלדרפר? 3 תשובות נכונות

1
done
done
done
by
מיין לפי

לפי אלדרפר המוטיבציה של הפרט ____ בעקבות סיפוק צרכים ו____ בעקבות תסכול

1
done
by
מיין לפי

מה נכון לגבי חיבור בין קהל ומטרה של פירמה? סמן 3 תשובות נכונות

1
done
done
done
by
מיין לפי

קבוצות בפייסבוק יוצאות נגד חברות תקשורת של צרכנים שהיו לקוחות של החברות ומרגישים שנעשה להם עוול ויוצאים כנגד אותה החברה. הפירמה יכולה להגיב בהתעלמות, הכחשה או פתיחת דיאלוג מול הצרכן כדי לפתור את הבעיה איזה סוג צרכנות מתוארת כאן?

1
done
by
מיין לפי

הפירמה נייק מצהירה שעושה שיפורים למען הסביבה והצרכן מאמין לה. לנייק יש תו שמראה על עסק שמחויב לחברה או לסביבה והוא נותן לארנק של הצרכנים כוח. משום שכך יהיה יותר קל לצרכנים להעדיף עסקים התורמים לחברה על פני עסקים אחרים. איזו צרכנות מתוארת כאן?

1
done
by
מיין לפי

buycott הוא מעשה שמראה תמיכה במעשי החברה על ידי קנייה מכוונת של המותגים או המוצרים או השירותים שלה באופן ספציפי. הרעיון הוא לבחור בהם באופן מודע מתוך תמיכה בחברה ובאג'נדה שלה. איזה סוג צרכנות מתואר?

1
done
by
מיין לפי