Discuss, Learn and be Happy דיון בשאלות

help brightness_4 brightness_7 format_textdirection_r_to_l format_textdirection_l_to_r

איזו מן הטענות הבאות מתארת בצורה הטובה ביותר את ההתנהגות של יצרן בתנאי תחרות משוכללת?

1
done
by
מיין לפי

מה משמעותו של המושג מס חברות?

1
done
by
מיין לפי

מה משמעותו של המושג הכנסה פנויה?

1
done
by
מיין לפי

שוק החטיפים המלוחים פועל בתנאי תחרות משוכללת. ידוע כי גמישות הביקוש ביחס למחיר גדול מ-1 (ביקוש גמיש). מה צפוי שיקרה לפדיון של היצרנים אם יחול שינוי אקסוגני (חיצוני) במחיר החטיפים?

1
done
by
מיין לפי

עקב חשש להיצע בשר העוף וסכנה לירידת מחירים שתביא לפגיעה ברווחי המגדלים, החליטה הממשלה על הטלת מכסת ייצור. בעקבות צעד זה, מה צפוי שיקרה בשוק בשר העוף?

1
done
by
מיין לפי

עקב איומים מצפון קוריאה נשיא ארה"ב דונלד טראמפ הורה על השקעה מסיבית בפיתוח מע' להגנה מפני טילים, שתמומן באמצעות הנפקת אג"ח. ידוע כי בארה"ב שיעור האבטלה נמצא בשפל היסטורי (כ-5%) ומוגדר כתעסוקה מלאה. מה צפוי שיקרה בארה"ב בשיווי משקל עפ"י מודל החשבונאות הלאומיות למשק פתוח?

1
done
by
מיין לפי

מה משמעות המושג מניע העסקאות?

1
sentiment_very_satisfied
by
מיין לפי

מה משמעותו של המושג מכס?

1
done
by
מיין לפי

עפ"י המלצת ה-OECD (ארגון המדינות המפותחות) ולצורך מלחמה בהעלמות מס, הממשלה החליטה על הטלת מע"מ של 17% על פירות וירקות. בהנחה שהביקוש למלפפונים הוא נורמלי (יורד משמאל לימין), מה צפוי שיקרה למחירם לצרכן?

1
done
by
מיין לפי

מפעל "סוכריון" מייצר מרמלדות ובו עובדים 3 פועלים על כל מכונת אריזה. פועל אחד מסוגל לארוז 100 חפיסות בשעה, שני פועלים יחדיו אורזים 220 חפיסות בשעה ושלושה פועלים אורזים יחדיו בסה"כ 300 חפיסות לשעה. עפ"י נתונים אלו, איזו מן הטענות הבאות נכונה?

1
done
by
מיין לפי