Discuss, Learn and be Happy דיון בשאלות

help brightness_4 brightness_7 format_textdirection_r_to_l format_textdirection_l_to_r

מה ניתן להגיד על FOG COMPUTATION

1
done
by
מיין לפי

מדוע היה צורך במושג "BIG STREAM"

1
done
by
מיין לפי

מה היא סיבוכיות הזמן בגרף תהליך ?

1
done
by
מיין לפי

החל שינוי בשנים האחרונות באופן התשלום בכבישים ברחבי העולם ; במקום שהתשלום היה על ידי צילום של לוחית רישוי השיטה החדדשה היא על ידי מכשיר שמאחסן את המדיע שלך, המכשיר מודבק ברכב ומשדר גלי רדוי ועבור כל נקודה בכביש נמצא קולט/חישן שהמטרה שלו הוא לזהות מה הם המקטעים שנוסע עבר בהם ולפיו הוא משלם . מה לדעתכם התיה הסיבה העקירת לשנוי הזה ?

1
done
by
מיין לפי

החל שינוי בשנים האחרונות באופן התשלום בכבישים ברחבי העולם ; במקום שהתשלום היה על ידי צילום של לוחית רישוי השיטה החדדשה היא על ידי מכשיר שמאחסן את המדיע שלך, המכשיר מודבק ברכב ומשדר גלי רדוי ועבור כל נקודה בכביש נמצא קולט/חישן שהמטרה שלו הוא לזהות מה הם המקטעים שנוסע עבר בהם ולפיו הוא משלם . • שנוי אופן או צורת הדגימה מתמונה לגלי רדוי, באיזו שכבה מודבר ?

1
done
by
מיין לפי

החל שינוי בשנים האחרונות באופן התשלום בכבישים ברחבי העולם ; במקום שהתשלום היה על ידי צילום של לוחית רישוי השיטה החדדשה היא על ידי מכשיר שמאחסן את המדיע שלך, המכשיר מודבק ברכב ומשדר גלי רדוי ועבור כל נקודה בכביש נמצא קולט/חישן שהמטרה שלו הוא לזהות מה הם המקטעים שנוסע עבר בהם ולפיו הוא משלם . • מה ההבדל בין מכשיר ולבין "דבר" (thing) ?

1
done
by
מיין לפי

מדינות מופתחות או מתקדמות משתמשים מודלים שונים של IOT לפתור המון בעיות , בהולנד למשל פתחה חברה מודל IOT שנקרא smart parking או חניה חכמה כדאי לאפשר לאנשים למצוא חנייה בצורה מהירה ויעילה , מה הן הבעיות שלא נפתרו בעקבות המודל הזה ?

1
done
by
מיין לפי

החקלאות נחשבת למקור הפרנסה העיקרי למדינות מתפמתחות , בגלל הגידול המשמעותי של האכלוסייה ברחבי העולם היא צורך כמות מזון יותר גדולה איך פתרון על ידי IOT יכול להשיג את המטרה ?

1
done
by
מיין לפי

Which of the following attributes describes best IIoT system?

1
done
by
מיין לפי

Which of the following is not a main challenge in IIoT?

1
done
by
מיין לפי