Discuss, Learn and be Happy דיון בשאלות

help brightness_4 brightness_7 format_textdirection_r_to_l format_textdirection_l_to_r

בקורס פסיכולוגיה ניסויית המרצה טען בכיתה שקיים מתאם של 0.4 בין ציון המבחן הפסיכומטרי לבין הצלחה בשנה א' בתואר הראשון. בהינתן שזהו אכן המתאם הקיים במציאות, מה נצפה שתהיה תגובת הסטודנטים לטענה זו?

1
done
by
מיין לפי

הציגו לאנשים דוגמאות מעוותות של ציפורים מסוג נחליאלי ומסוג דרור. לאחר שבוע נמצא כי אנשים מצליחים לסווג היטב את הדוגמאות שהוצגו להם אך לא מסווגים דוגמאות דומות שלא הוצגו להם. לאיזה מהאפקטים הבאים תואם ממצא זה:

1
done
by
מיין לפי

מה מהבאים היה מערער על מסקנות המחקר של לייזר וארוך אודות תאוריות נאיביות בכלכלה?

1
done
by
מיין לפי

יואב שחזר את ניסוי הספלים של Kahneman, Knetch & Thaler, 1990 על קבוצת פילים ומצא שה״מחיר כדי לקנות״ (WTP) היה שווה ל״מחיר כדי למכור.(WTA) "מכאן יש להניח כי:

1
done
מועד ב 20016
by
מיין לפי

בצלאל ושולי לומדים שניהם למבחן בגיאולוגיה בו הם נדרשים לזכור כמות גדולה של מונחים מהתחום. בשבוע שבו למדו השניים למבחן, מצב רוחו של בצלאל היה מרומם מאחר ונודע לו כי אימו מתכננת לקנות לו רכב חדש במתנה לקראת יום הולדתו הקרוב. כעשר דקות לפני תחילת המבחן קיבלו בצלאל ושולי חדשות טובות, לפיהן זכו שניהם למלגה גבוהה מראש החוג לגיאולוגיה. על פי הסיטואציה הנתונה לעיל, מי מהשניים צפוי להיזכר במונחים רבים יותר במהלך המבחן?

1
done
פרק 7 בספר
by
מיין לפי

בעקבות תאונה סובל גמליאל מפגיעה חמורה בקורטקס הפרה-פרונטלי (Prefrontal cortex). באיזו מהמטלות הבאות סביר כי גמליאל לא יראה התדרדרות?

1
sentiment_very_satisfied
by
מיין לפי

דני מביט בדוב לבן ומנסה להכריע האם מדובר בסוג של דוב או שועל. לפי מודל EBRW :

1
done
by
מיין לפי

מה מהבאים נכון לגבי למידה מפוקחת (supervised learning):

1
done
by
מיין לפי

לפי תיאורית הסמן הסומטי של דמאסיו, אנשים עם פגיעה באיזור הקורטקס הפרה פרונטלי:

1
done
נראלי שפרק 13 בספר
by
מיין לפי

לאחר כחודש של התמחות הבחין רון המתמחה במרפאה לדיכאון וחרדה שלוקח לו הרבה זמן לאבחן את ההפרעה של כל מטופל. לעומתו, שירה המטפלת המנוסה מאבחנת מאוד מהר אך כשהיא נתקלת במקרה חריג לוקח לה זמן רב להשלים את האבחון. לאיזה מהתיאוריות הבאות תואם ממצא זה:

1
done
by
מיין לפי