Discuss, Learn and be Happy דיון בשאלות

help brightness_4 brightness_7 format_textdirection_r_to_l format_textdirection_l_to_r

במערכת כה מבוזרת יש להתכונן אל האפשרות להתפתחות של IOT, Shadow IT, BYOD - Bring Your Own Device. הכנה זו נוגעת בראש ובראשונה אל:

1
done
by
מיין לפי

ההנהלה העלתה רעיון לממש כמערכת ארגונית תוכנית OPEN SOURCE אשר לתפישתה היא תוכנת פלא חינמית: אין תשלום עבור רישיונות,אין צורך בדמי אחזקה. מה דעתך?

1
done
by
מיין לפי

1. הפרויקט הוא מורכב. מה הדבר הראשון אותו תעשה, במטרה כמובן להעלות את ההסתברות להצלחה?

1
done
by
מיין לפי

הנהלת העמותה אינה מעוניינת בהשתתפות שלה בדיוני ועדת ההיגוי. מה דעתך?

1
done
by
מיין לפי

ההנהלה מפעילה לחץ על הקטנת העלות. אחת הדרכים היא לדחות את גיוס בעלי המקצוע. אחת הבקשות של ההנהלה היא לדחות את הקמת צוות ה-QA - Quality Assurance ככל האפשר. מה דעתך, מתי להקים?

1
done
חשוב כבר משלב הדרישות ולכן זו התשובה הנכונה
by
מיין לפי

אתה מבקש לארגן לעצמך את כל הנתונים והמידע אשר נראה לך כי תידרש להם. ההעדפה שלך היא לבצע זאת על פי רשימת תיוג מסוימת. במה תבחר?

1
done
KM - נוגע יותר למה עלינו לעשות בכדי לשמר את הידע שנצבר אצל כל אחד מהעובדים (או המנהלים בארגון) בתוך הארגון PMBOK פירושן Project Management Body of Knowledge. זהו סטנדרט לניהול פרויקטים שפותח על ידי הארגון הבינלאומי לניהול פרויקטים, ה-PMI. מדובר בסט מושגים וקווים מנחים לניהול פרויקטים.הבחירה ב-PMBOK התבצעה היות ואנו שואפים לארגן לעצמנו את כל הנתונים והמידע אשר נראה לנו כי נידרש להם לפי איזושהי שפה משותפת בארגון.
by
מיין לפי

המסמכים אותם מפיקה החברה חתומים דיגיטאלית, כלומר לוודא מי חתם על המסמך. איזו טכנולוגיה נדרשת לשם כך?

1
done
by
מיין לפי
by Sheli Kohan
Sheli Kohan 0 נקודות · יותר מ-6 חודשים
מוניטין: 45
לבדוק שהחתימה לא השתנתה
by

הובלת השינוי אינה פשוטה בארגון כמו העמותה. אחת האפשרויות היא לעבוד בשיטת ה-AGILE, כלומר התקדמות של הצלחות קטנות. מה דעתך?

1
done
by
מיין לפי

הארגונים מולם עובדת העמותה מפעילים מספר גדול של מערכות. מהן Open Source, מהן אפילו חינמיות. מה צריכה להיות הגישה שלך כלפי מערכות אלו?

1
done
by
מיין לפי

האם למערכת CRM יש מקום בחברה יזמית אשר מספר הלקוחות שלה אינו גבוה ?

1
done
by
מיין לפי