הנדסה עקרונות השיווק להנדסה

לחץ כאן לכל השאלות

המאפיינים של שלב ההצגה הם: מכירות נמוכות, לקוחות חדשניים, מיעוט מתחרים, רווחיות, הפצה מועטת, קד"מ נמרץ ומחירי חדירה לשוק. נכון/לא נכון? נמקו.

1
done
done
done
done
done
מכירות נמוכות – נכון, המוצר לא נמצא בתודעה של מרבית האוכלוסייה. לקוחות חדשניים – נכון, רק הלקוחות שחשופים למוצרים החדשים ביותר יהיו מודעים למוצר החדש וירכשו אותו. מיעוט מתחרים – נכון, המוצר הינו חדש ולכן אין הרבה מוצרים מתחרים. רווחיות – לא נכון, בשלב זה ישנן עלויות פרסום גבוהות מאד ומעט מכירות ולכן שלב זה אינו רווחי. הפצה מועטת – נכון, ההפצה הינה הפצה בררנית. קידום מכירות נמרץ – לא נכון, קידום המכירות הינו לצורך מודעות בקרב מאמצים מהירים וסוכנים. לרוב על ידי התנסות של המוצר. מחירי חדירה לשוק – נכון, המטרה היא לחדור לכמה שיותר נתח שוק ולכן המחירים בהתחלה יהיו נמוכים יותר.
by
מיין לפי

* השאלה נוספה בתאריך: 29-07-2017