הנדסה עקרונות השיווק להנדסה

לחץ כאן לכל השאלות

ד"ר פישר השיקה לקראת הקיץ תחליב הגנה בשם "אולטרסול קידס", המשווק בקופסה המכילה 20 אריזות אישיות לשימוש חד פעמי. הרעיון לשווק את התחליב באריזות אישיות נולד בעקבות שיחות עם צרכנים, שביקשו לצייד את ילדיהם בתחליב הגנה בדרך לגן, בית ספר או לקייטנה – כך שהבקבוק לא יכביד עליהם. כל אריזה אישית מכירה 7 מ"ל של תחליב. מהי הזדמנות הצמיחה המוזכרת בקטע?

1
done
מדובר בשוק קיים אך מוצר חדש המכוון לאותו שוק.
by
מיין לפי

* השאלה נוספה בתאריך: 29-07-2017