הנדסה עקרונות השיווק להנדסה

לחץ כאן לכל השאלות

חברת דאב האמריקנאית ביססה את יתרונה על סבון המכיל 25% קרם מזין. ב2005 הגיע המוצר לנתח שוק נמוך למדיי כאשר הצמיחה בענף הייתה גבוהה. כדי להתמודד עם מצב ______ על פי מודל בוסטון, הוחלט לקיים מחקר שוק מקיף. המחקר הצביע בברור כי צרכנים משכילים מעדיפים סבון המכיל קרם הזנה, ולכן מומלץ להתמקד בצרכנים שכאלה. זהו פילוח על בסיס _____

1
sentiment_very_satisfied
by
מיין לפי

* השאלה נוספה בתאריך: 29-07-2017