מנהל עסקים בן גוריון שיווק פרו חברתי

לחץ כאן לכל השאלות

שחקן העל וכוכבה של יובנטוס, כריסטיאנו רונאלדו, כיכב בפרסומת של חברת HOT לקראת המונדיאל האחרון, תחת הכותרת "מונדיאל או מונ-דיליי". למשרד הפרסום הוקצתה חצי שעה בלבד עם הכוכב (שמצלם סדרת פרסומות לכל העולם בפס ייצור). ואולם, שילובו של רונאלדו בפרסומת לא נחל הצלחה שיווקית רבה. נתי אלוש, אוהד הקבוצה, טען: "אני לא זוכר בכלל מה הוא בא לפרסם". מהן חסרונות הדובר, כריסטיאנו רונאלדו, כפי שבאות לידי ביטוי בקטע?

1
done
האפלה - לא זוכרים על מה הפרסומת חשיפת יתר - רונאלדו מפרסם עוד המון מותגים.
by
מיין לפי

* השאלה נוספה בתאריך: 26-01-2019