אקדמיה אסטרטגיה שיווקית

לחץ כאן לכל השאלות

על כל חברה לבצע מבחני השוואה לניתוח מתחרים הכוללים 7 שלבים: 1. קביעת הפונקציות להשוואה. 2. זיהוי משתני הביצועים של המוצרים העיקריים שיש למדוד. 3. זיהוי החברות המצטיינות בתחום. 4. מדידת הביצועים של חברות מצטיינות. 5. מדידת ביצועי החברה ביחס לחברות האחרות. 6. הגדרת תכניות ודרכי פעולה לסגירת הפער. 7. מימוש ומעקב אחרי התוצאות. מחזור פעילויות זה הינו דוגמה ל

1
sentiment_very_satisfied
by
מיין לפי

* השאלה נוספה בתאריך: 16-02-2019