מחקרים מראים כי ישנה חשיבות לכיתת הלימוד. באחד הקורסים המרצה והסטודנטים אינם מרוצים מכיתת הלימוד. המרצה שולחת מייל למדור מערכת שעות ומבקשת לעבור לכיתה 210, היא מקבלת את המייל הנ"ל כתשובה: "הכיתה משוריינת". למרות שקראה את המייל שוב ושוב, היא לא הצליחה להבין ממייל זה האם הכיתה כבר תפוסה לטובת מישהו אחר, או שמי שענה לה למייל התכוון שהוא שריין עבורה את הכיתה. על פי הנלמד בנושא תקשורת:
מחקרים מראים כי ישנה חשיבות לכיתת הלימוד. באחד הקורסים המרצה והסטודנטים אינם מרוצים מכיתת הלימוד. המרצה שולחת מייל למדור מערכת שעות ומבקשת לעבור לכיתה 210, היא מקבלת את המייל הנ"ל כתשובה: "הכיתה משוריינת". למרות שקראה את המייל שוב ושוב, היא לא הצליחה להבין ממייל זה האם הכיתה כבר תפוסה לטובת מישהו אחר, או שמי שענה לה למייל התכוון שהוא שריין עבורה את הכיתה. על פי הנלמד בנושא תקשורת:
* השאלה נוספה בתאריך: 15-09-2019